Σάββατο, Ιούνιος 27, 2026
Follow Us
24oresimathia

24oresimathia

Με ιδιαίτερη τιμή και αίσθημα κοινωνικής ευθύνης, ο Δήμος Ηρωικής Πόλης Νάουσας προχωρά στην πραγματοποίηση των εγκαινίων της νέας Στέγης Υποστηριζόμενης Διαβίωσης (ΣΥΔ) Ατόμων με Αναπηρία, ενισχύοντας ουσιαστικά το πλέγμα κοινωνικής προστασίας και φροντίδας στην περιοχή.

Η τελετή εγκαινίων θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 18 Απριλίου 2026 και ώρα 12:00 μ.μ., στη δομή που στεγάζεται στην οδό Μαζαράκη 7Β, παρουσία εκπροσώπων της Πολιτείας, του Γενικού Γραμματέα Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Καταπολέμησης της Φτώχειας κ. Κωνσταντίνου Μεγαρίτη,  της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και φορέων της κοινωνίας των πολιτών. Η Στέγη Υποστηριζόμενης Διαβίωσης αποτελεί μία σύγχρονη κοινωνική δομή που έχει ως βασικό στόχο την αυτόνομη και αξιοπρεπή διαβίωση ατόμων με αναπηρία, μέσα σε ένα ασφαλές, λειτουργικό και υποστηρικτικό περιβάλλον. Μέσα από εξειδικευμένες υπηρεσίες φροντίδας και καθημερινής υποστήριξης, οι φιλοξενούμενοι της δομής ενισχύονται στην ανάπτυξη δεξιοτήτων, στην κοινωνική ένταξη και στη βελτίωση της ποιότητας ζωής τους.

Η δημιουργία της ΣΥΔ στον Δήμο Νάουσας εντάσσεται στη συνολική στρατηγική της Δημοτικής Αρχής για την ενίσχυση της κοινωνικής συνοχής, την προώθηση της ισότητας και την προστασία των ευάλωτων κοινωνικών ομάδων, επιβεβαιώνοντας έμπρακτα τον ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα των πολιτικών της.

Σε δήλωσή του, ο Δήμαρχος Νάουσας, κ. Νικόλαος Κουτσογιάννης, επισημαίνει:
«Η δημιουργία της Στέγης Υποστηριζόμενης Διαβίωσης αποτελεί ένα σημαντικό βήμα για έναν Δήμο πιο συμπεριληπτικό και ανθρώπινο. Επενδύουμε σε δομές που σέβονται την αξιοπρέπεια κάθε συμπολίτη μας και διασφαλίζουν ίσες ευκαιρίες για όλους. Η λειτουργία της συγκεκριμένης δομής αποτελεί μια ουσιαστική δέσμευση που γίνεται πράξη».

Ο Δήμος Ηρωικής Πόλης Νάουσας συνεχίζει να επενδύει σε δράσεις και υποδομές που ενισχύουν την κοινωνική πολιτική, δημιουργώντας τις προϋποθέσεις για μια κοινωνία χωρίς αποκλεισμούς.

Η παρουσία των πολιτών στην τελετή εγκαινίων θα αποτελέσει ιδιαίτερη τιμή και θα ενισχύσει το μήνυμα της συλλογικής ευθύνης και αλληλεγγύης.

Με χαρά σάς ανακοινώνουμε ότι ο φετινός χορός των Γυναικών του Συλλόγου Βλάχων Βέροιας και το καθιερωμένο πασχαλινό «τσούγκρισμα των αβγών» θα πραγματοποιηθούν το Σάββατο 18 Απριλίου 2026 στην πιτσαρία «Παπαγάλος», στις 7 μ.μ.
Μουσική, τραγούδι από την ορχήστρα του Δημήτρη Παράσχου.
Σας περιμένουμε!

Ολοκληρώθηκε το βράδυ της Μεγάλης Τρίτης (07/04), η 1η αγωνιστική της Β’ φάσης του Final-8 Χάντμπολ Εφήβων που διεξάγεται το διάστημα 5-8 Απριλίου στην πόλη της Βέροιας με διοργανώτρια την ΕΑΠ/ΟΧΕ και την υποστήριξη του Δήμου Βέροιας και του Φέρωνα Βέροιας.

Στο πρώτο χρονικά ματς της ημέρας, ο Ιωνικός Νέας Φιλαδέλφειας κέρδισε με 31-14 τον Φέρωνα Βέροιας και στο δεύτερο ο ΕΣΝ Βριλησσίων πήρε τη νίκη με 39-27 επί του ΑΣΕ Δούκα.
 
Ο συνδυασμός αυτών των αποτελεσμάτων δίνει στις αναμετρήσεις της τελευταίας ημέρας (Μεγάλη Τετάρτη, 7 Απριλίου) χαρακτήρα μικρού και μεγάλου τελικού, αφού το ματς των 10:00 ανάμεσα σε Φέρωνα και Δούκα κρίνει την 3η θέση και ο αγώνας των 12:00 μεταξύ Ιωνικού και Βριλησσίων το «χρυσό».
Αμέσως μετά τη λήξη των αναμετρήσεων θα ακολουθήσουν οι απονομές.
 
Τα αποτελέσματα και το πρόγραμμα της Β' φάσης:
1η αγωνιστική (Μεγάλη Tρίτη, 6 Απριλίου):
Ιωνικός Νέας Φιλαδέλφειας – Φέρωνας Βέροιας 31-14
ΕΣΝ Βριλήσσια – ΑΣΕ Δούκα 39-27
2η αγωνιστική (Μεγάλη Τετάρτη, 7 Απριλίου):
Φιλίππειο 10:00, ΑΣΕ Δούκα – Φέρωνας Βέροιας
Φιλίππειο 12:00, Ιωνικός Νέας Φιλαδέλφειας – ΕΣΝ Βριλήσσια
 
Η βαθμολογία της Β' φάσης:
1. ΕΣΝ Βριλήσσια 4
2. Ιωνικός Νέας Φιλαδέλφειας 4
3. ΑΣΕ Δούκα 0
4. Φέρωνας Βέροιας 0

Με βαθιά κατάνυξη και συγκίνηση υποδεχόμαστε το Άγιο Πάσχα, την κορυφαία εορτή της Ορθοδοξίας, το αιώνιο σύμβολο της νίκης της ζωής επί του θανάτου και του φωτός επί του σκότους.
Μέσα από το Θείο Δράμα και την Ανάσταση του Κυρίου, ανανεώνεται η πίστη και η ελπίδα μας για έναν κόσμο δικαιότερο, με περισσότερη αγάπη, αλληλεγγύη και ανθρωπιά. Σε μια εποχή προκλήσεων, το μήνυμα της Ανάστασης γίνεται φάρος που μας καθοδηγεί και μας ενώνει.
Όπως αναφέρει και ο ιερός υμνωδός:
«Νῦν πάντα πεπλήρωται φωτός, οὐρανός τ
ε καὶ γῆ καὶ τὰ καταχθόνια».
Ας αφήσουμε το Άγιο Φως να φωτίσει τις καρδιές μας και να μας οδηγήσει σε πράξεις προσφοράς και ενότητας.
Εύχομαι ολόψυχα σε όλες και όλους Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα, με υγεία, ειρήνη και πνευματική ανάταση.


Κωνσταντίνος Καλαϊτζίδης

Αντιπεριφερειάρχης Ημαθίας

Τρίτη, 07 Απριλίου 2026 18:07

Η υγεία είναι δημόσιο αγαθό

του Θεμελή Πέτρου

Ιατρός Βιοπαθολόγος 
Η φυγή 5.400 γιατρών την τελευταία πενταετία – δηλαδή περίπου 1.080 κάθε χρόνο – δεν είναι απλώς ένας αριθμός. Είναι μια αργή, αλλά σταθερή αποψίλωση του ανθρώπινου δυναμικού της χώρας. Για να γίνει αντιληπτό το μέγεθος: κάθε χρόνο χάνεται ένας ολόκληρος ιατρικός σύλλογος, αντίστοιχος των Ιωαννίνων.

Και αυτό συμβαίνει ενώ το σύστημα υγείας έχει ήδη φυσιολογικές απώλειες λόγω συνταξιοδοτήσεων. Το αποτέλεσμα; Ένα μέλλον για τη δημόσια υγεία που κάθε άλλο παρά ευοίωνο διαγράφεται.

Την ίδια στιγμή, η εικόνα των εγκαινίων και της απορρόφησης ευρωπαϊκών κονδυλίων δεν μπορεί να κρύψει την πραγματικότητα: οι υποδομές χωρίς ανθρώπους δεν λειτουργούν. Το πρόβλημα δεν είναι μόνο ελληνικό – πολλές χώρες το αντιμετώπισαν. Η διαφορά είναι ότι εκείνες αντέδρασαν με στρατηγική. Εμείς όχι.

Η υγεία είναι δημόσιο αγαθό. Και ως τέτοιο απαιτεί σχέδιο, συνέχεια και συνεννόηση. Όχι αποσπασματικές κινήσεις και επικοινωνιακή διαχείριση.

Απαιτείται άμεσα μια εθνική, διακομματική στρατηγική 20ετίας, με τη συμμετοχή όλου του ιατρικού κόσμου, χωρίς αποκλεισμούς. Με ειλικρινή διάλογο, συγκρούσεις όπου χρειάζεται, αλλά κυρίως με λύσεις.

Η ηγεσία του Υπουργείου Υγείας οφείλει να δει το ζήτημα τώρα. Γιατί σε λίγο δεν θα μιλάμε για πρόβλημα στελέχωσης – αλλά για κατάρρευση ενός θεμελιώδους δημόσιου αγαθού: της υγείας.

Άρχισε η καταβολή αποζημιώσεων ύψους 8,2 εκατ. ευρώ από τον ΕΛΓΑ στους δικαιούχους πληγέντες αγρότες της Ημαθίας για τις ζημίες που υπέστησαν οι καλλιέργειές τους κατά τη διάρκεια του έτους 2025 και οι οποίες καλύπτονται ασφαλιστικά από τον Οργανισμό, όπως ενημέρωσε τον Υφυπουργό Ανάπτυξης κ. Λάζαρο Τσαβδαρίδη, έπειτα από σχετική επικοινωνία τους, ο Πρόεδρος του ΕΛΓΑ, κ. Ανδρέας Λυκουρέντζος.
Ο κ. Τσαβαρίδης εξέφρασε την ικανοποίησή του για την θετική αυτή εξέλιξη, τονίζοντας ότι η Κυβέρνηση της ΝΔ και η Διοίκηση του ΕΛΓΑ αποδεικνύουν για ακόμη μία φορά ότι ανταποκρίνονται με ταχύτητα, υπευθυνότητα και συνέπεια στις ανάγκες των ανθρώπων της πρωτογενούς παραγωγής. «Συνεχίζουμε να βρισκόμαστε σταθερά και εμπράκτως στο πλευρό του αγροτικού κόσμου, στηρίζοντας το εισόδημα των παραγωγών μας απέναντι στις προκλήσεις και διασφαλίζοντας την παραγωγική δυναμική της ελληνικής περιφέρειας», υπογράμμισε χαρακτηριστικά.

Χωρίς τις αισθήσεις του ανασύρθηκε άνδρας από αρδευτικό κανάλι στην Τοπική Κοινότητα Σχοινά, στην περιοχή της Αλεξάνδρειας Ημαθίας, έπειτα από πτώση του οχήματός του στο νερό.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η Πυροσβεστική Υπηρεσία ειδοποιήθηκε περίπου στις 12:30 το μεσημέρι από την Ελληνική Αστυνομία, όταν εντοπίστηκε όχημα μέσα στο αρδευτικό κανάλι, χωρίς να είναι αρχικά σαφές αν υπήρχε επιβάτης στο εσωτερικό του.

Στο σημείο κλήθηκε ειδική ομάδα ορμητικών νερών της 2ης ΕΜΑΚ, προκειμένου να συνδράμει στις έρευνες. Οι διασώστες καταδύθηκαν στο σημείο και εντόπισαν εντός του οχήματος έναν άνδρα χωρίς τις αισθήσεις του.

Πρόκειται για άνδρα 67 ετών, ο οποίος σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες είχε δηλωθεί ως αγνοούμενος από την προηγούμενη ημέρα.
Στην επιχείρηση συμμετείχαν συνολικά έξι πυροσβέστες, συμπεριλαμβανομένης της εξειδικευμένης ομάδας της ΕΜΑΚ, οι οποίοι επιχείρησαν σε συνεργασία με την ΕΛ.ΑΣ.

Τα ακριβή αίτια της πτώσης του οχήματος στο κανάλι διερευνώνται από τις αρμόδιες αρχές.

Από τον Πανημαθιακό Αθλητικό Σύλλογο Καράτε έγιναν γνωστά τα εξής:
🥇 Πρώτος ο ΠΑΝΗΜΑΘΙΑΚΟΣ! 🥇

Από 41 σωματεία που συμμετείχαν από τη Βόρεια Ελλάδα και όχι μόνο, στο Διασυλλογικό 2ο BUDOKAN Καράτε που διεξήχθη στις 4 Απριλίου στο Δημοτικό Κολυμβητήριο Κατερίνης, ο σύλλογός μας κατέκτησε την 1η θέση με:
🏆 47 Χρυσά
🥈 25 Ασημένια
🥉 14 Χάλκινα

Δυναμική παρουσία, με πολλούς αθλητές και —το σημαντικότερο— με υψηλό τεχνικό επίπεδο!

👏 Μπράβο στα παιδιά μας!
👏 Μπράβο στους αθλητές μας που ξέρουν να αγωνίζονται με ήθος και να δίνουν μάχες — όχι μόνο στο τατάμι, αλλά και στη ζωή!

🙏 Ευχαριστούμε θερμά όλους τους γονείς για τη στήριξη, την παρουσία και το ζεστό τους χειροκρότημα.

💪 Ακούραστοι και υποστηρικτικοί καθοδηγητές οι προπονητές μας:
Ρένα Χασιώτου
Βίκυ Πανετσίδου
Ανδρέας Πανετσίδης

✨ Μαζί με τους πολύτιμους βοηθούς:
Χριστινα Τσονστκιεβιτς
Κατερίνα Σιδηροπουλου
Δήμητρα Αλαμπουρινού
Xristina Tsiolaridou
👏 Θερμά συγχαρητήρια στους τοπικούς διοργανωτές για την άψογη διεξαγωγή των αγώνων Stavros Stavrianidis Vasilis Stavrianidis
Ραντεβού στο επόμενο, στο Αιγίνιο, 25-26 Απριλίου με διοργανώτρια την Maria Kerasidou

Σε μια βραδιά αφιερωμένη στη δημιουργικότητα και το ταλέντο των μαθητών/τριών, πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία η τελευταία για τη φετινή χρονιά συναυλία των μουσικών συνόλων του Μουσικού Σχολείου Βέροιας το βράδυ τηςΤετάρτης 1 Απριλίου 2026Το κοινό είχε την ευκαιρία να απολαύσει ένα πολυδιάστατο πρόγραμμα, το οποίο γεφύρωσε την παγκόσμια ποπ-ροκ σκηνή με την ελληνική έντεχνη και συμφωνική μουσική.

Η εκδήλωση άνοιξε με τους μαθητές/τριες της πρώτης γυμνασίου που ερμήνευσαν το εμβληματικό "MoonRiver" του HenryManciniυπό τη διεύθυνση του Αναστάσιου Κυραναστάσηπροσφέροντας μια νότα κλασικής κινηματογραφικής ατμόσφαιρας στη βραδιά. 

Στη συνέχειατο κιθαριστικόσύνολο υπό τη διεύθυνση του Βασίλη Μουράτηπαρουσίασε το αφιέρωμα «Από τους Beatles στον Σαββόπουλο...»Το κοινό είχε την ευκαιρία να απολαύσει ένα ταξίδι ανάμεσα σε δύο μουσικά σύμπαντα με βαθιά εκλεκτική συγγένεια, από το Λίβερπουλ της δεκαετίας του '60 έως την Αθήνα του Διονύση Σαββόπουλου. Στόχος ήταν να αναδειχθεί εκτός των άλλων και η αντιπολεμική στάση και η πολιτική ανησυχία των δημιουργών. Η διαδρομή ξεκίνησε από την παιδική αθωότητα περνώντας στην πορεία στη σκληρή αυτοκριτική του ώριμου δημιουργού που αναλαμβάνει τις ευθύνες του και καταλήγοντας στην τελική λύτρωση μέσα από τη συλλογική γιορτή. Τα μέλη του κιθαριστικού συνόλου ερμήνευσαν διαχρονικές επιτυχίες των Beatles - YellowSubmarineYesterdayGirl και Letitbe - καθώς και εμβληματικά έργα του Σαββόπουλου - Μην περιμένετε αστειάκια, Μια θάλασσα μικρήΤι έπαιξα στο Λαύριο, Ας κρατήσουν οι χοροί. Η συμμετοχή της υψιφώνου Δόξας Γουργουλιάτουπροσέδωσε μια ξεχωριστή λυρική διάσταση στη βραδιά, αναδεικνύοντας τον ευαίσθητο και ποιητικό κόσμο του Διονύση Σαββόπουλου.

Το κλείσιμο της εκδήλωσης ανήκε στην Ορχήστρα Ευρωπαϊκής Μουσικής του σχολείου που υπό τη διεύθυνση του Παναγιώτη Ανδρέογλου ερμήνευσε έργα μεγάλων Ελλήνων δημιουργών, ΧατζηδάκιΘεοδωράκηΚωνσταντινίδηΚαζαντζήαλλά και του καθηγητή κιθάρας του Μουσικού Σχολείου Βέροιας, ΔημήτρηΡογάρη, αναδεικνύοντας τον πλούτο της ελληνικής συμφωνικής δημιουργίας.

Τα κείμενα επιμελήθηκαν οι καθηγήτριες,ΈλσαΙωαννίδου και Χαρίκλεια Σκουμποπούλου, προσφέροντας στο κοινό το απαραίτητο πλαίσιο για την κατανόηση των έργων.

Η άρτια οργάνωση και το υψηλό επίπεδο των εκτελέσεων ήταν αποτέλεσμα της συστηματικής προσπάθειας των μαθητών/τριώνκαθώς και της καθοδήγησης των υπεύθυνων καθηγητών/τριών τους. 

Μουσικό Φυτώριο: Αναστάσιος Κυραναστάσης, Δημήτρης Κουρτελής.

Κιθαριστικό Σύνολο: Βασίλης Μουράτης, Βασίλης Βαλαβάνης, Δημήτρης Ρογάρης, Άννα Παπαδοπούλου, Γρηγορία Παπαδοπούλου, ΟξάναΣολωμονίδου.

Ορχήστρα Ευρωπαϊκής Μουσικής: Παναγιώτης Ανδρέογλου, Δημήτρης Ρογάρης, Γρηγορία Παπαδοπούλου, Άννα Παπαδοπούλου, Άννα Βουρκουτιώτη

Η συναυλία αυτή αποτέλεσε μια ακόμη απόδειξη της εξαιρετικής δουλειάς που παράγεται στο Μουσικό Σχολείο Βέροιας, προσφέροντας στους/τις μαθητές/τριεςπολύτιμες καλλιτεχνικές εμπειρίες και στην τοπική κοινωνία μια αναβαθμισμένη πολιτιστική πρόταση

Πρόγραμμα εκδήλωσης

ΜουσικόΦυτώριο

“Moon River” Henry Mancini

Κιθαριστικό Σύνολο

“Από τους Beatles στον Σαββόπουλο…”

Beatles

1. Yellow submarine (διασκΒΒαλαβάνης)
2. Yesterday
3. Girl (διασκ: Β. Μπουντούνης)
4. Let it be (διασκΒΒαλαβάνης)

Δ. Σαββόπουλος

1. Μην περιμένετε αστειάκια (διασκ: Δ. Ρογάρης)
2. Μια θάλασσα μικρή (διασκ: Δ. Ρογάρης)
3. Τι έπαιξα στο Λαύριο (διασκ: Δ. Ρογάρης)
4. Ας κρατήσουν οι χοροί (διασκ: Β. Βαλαβάνης)

Ορχήστρα Ευρωπαϊκής Μουσικής


“Έργα Ελλήνων συνθετών για συμφωνική ορχήστρα”

1. Όταν έρχονται τα σύννεφα (Ενορχήστρωση: Αλ. Καρυζώνης, Π. ΑνδρέογλουΜάνος Χατζηδάκις
2. Το βαλς της ουτοπίας (Ενορχήστρωση: Π. ΑνδρέογλουΓιώργος Καζαντζής
3. Από τα 44 παιδικά κομμάτια για πιάνο: Ο Μενούσης – Του Κίτσου η μάνα – Κάτω στο γιαλό (Ενορχήστρωση: Ελ. Ιωαννίδου) Γιάννης Κωνσταντινίδης
4. Εισαγωγή και τραγούδι (Εισαγωγή πάνω σε ένα θέμα του A. GilardinoΔημήτρης Ρογάρης
5. Το βαλς των χαμένων ονείρων (Ενορχήστρωση: Άννα Παπαδοπούλου) Μάνος Χατζηδάκις
6. Από τη Γειτονιά των Αγγέλων: Το ψωμί είναι στο τραπέζι – Πενιά – Χαρταετοί – Χασαποσέρβικος(Ενορχήστρωση: Π. ΑνδρέογλουΜίκης Θεοδωράκης

Συντελεστές

Μουσικό Φυτώριο 

Κιθάρες: Νικόλας Θεοδοσιάδης, Πολυξένη Κορδονίδου, ΜαίρηΚαραντώνη, Θοδωρής Μπάκανος, Μαρία Καπνά

Φλάουτα: Άννα Μαρία Βασιλειάδου, Λυδία Γκάτσιου, ΧρήστοςΓιατζής, Μαρία Τζιμογιάννη

Κρουστά: Λευτέρης Ζησόπουλος, Γιάννης Τζάνης, ΧριστόφοροςΜουρατίδης, Στυλιανός Νταλαμπίρας

Σαξόφωνα: Γαβριέλα Τσαρτσάνη, Ερμής Γκαρανάτσιος, ΕιρήνηΜαργαριτοπούλου

Βιολιά: Γεωργία Κωσταντινίδου, Γιάννης Καπράρας

Τσέλα: Αθηνά ΤσακμακίδουΑφεντούλης Βασίλης

Μεταλόφωνα: Δημήτρης ΛευκόπουλοςΔιαμανόςΚλημεντίδης

Τρομπέτες: Άγγελος Χαμαλίδης, Πετρίνα Ντετσέσκο, ΦοίβοςΙακωβίδης, ΛουκάςΒλαχοδήμος, Δανιήλ Μαδενλής

Κλαρίνο: Νίκος Πετικόπουλος

Πιάνο: Δέσποινα Καλογήρου

Υπεύθυνοι Καθηγητές: Αναστάσιος Κυραναστάσης(διεύθυνση συνόλου),Δημήτρης Κουρτελής

Κιθαριστικό Σύνολο 

Απαγγελία:Αλδάκου Βασιλική

Τραγούδι:Αυγενικού Ιωάννα, Γιατζιτζόπουλος Γιάννης, Ιακωβίδης Μάξιμος,

Μποσμαλή Δήμητρα-Ευτυχία, ΡαμοπούλουΡαφαηλία

Φιλική συμμετοχή: Δόξα Γουργουλιάτου - υψίφωνος

Κιθάρες: Αντωνιάδης Νικόλας, Μπουρντένα Λυγερή, Μεϊμαρίδου Εύα,

Σαμαράς Νίκος, Πετρίδης Θοδωρής, Μπαντής Γιάννης, Πιτούλιας

Νίκος, Πετικοπούλου Χριστίνα, Στεργίου Παναγιώτης, Ζωγράφος

Λέανδρος, Ιωσηφίδου Ευαγγελία, Κόγιας Δημήτρης, Κυριμκύρογλου

Σταύρος, Παλαπαΐδης Φίλιππος, Τσιόμπρας Σταύρος, Χασιώτης

Ακύλας, Αμπατζής Χρήστος, Καμπαϊλής Χρόνης, Κυριακίδης Γιώργος,

Μπαμπάτσης Γιάννης, Χατζηπαρασίδης Γιώργος, Αθανασιάδης

Βασίλης, Καραγιάννη Δήμητρα, Μπαντή Αλεξάνδρα, Χατζόπουλος

Γιάννης, Μαρτίνου Μαρία, Ορφανίδου Αλεξάνδρα, Ορφανίδου

Μαρίζα

Φλάουτο:Μπουρντένα Άννα

Βιολί:Παλαπαΐδου Αιμιλία

Ηλεκτρικό μπάσοΔαμουλάς Νίκος

Τσέλο: Μιχαηλίδης Ιάσονας

Υπεύθυνοι καθηγητές:Βαλαβάνης Βασίλης, ΡογάρηςΔημήτρης, Μουράτης Βασίλης(διεύθυνση συνόλου), Παπαδοπούλου Άννα, Παπαδοπούλου

Γρηγορία, ΣολωμονίδουΟξάνα

Επιμέλεια κειμένων:Σκουμποπούλου Χαρίκλεια

Ορχήστρα Ευρωπαϊκής Μουσικής 

Βιολιά Ι:Παλαπαΐδου Αιμιλία, Μουρατίδου Ελένη, Μπαχάνου Αικατερίνη

Βιολιά ΙΙ: Ρακιτζή Άρτεμις, Πετρίδου Αθανασία, Σαρκατζή Λαμπρινή

Βιολιά ΙΙΙ:Κούτσιας Ηλίας, Γκαμπλιώνη Δέσποινα, Κολιού Αικατερίνη,

Κουκίδου Βασιλική

Βιολοντσέλο: Μιχαηλίδης Ιάσονας

Φλάουτα:Μπουρντένα Άννα, Στεργιοπούλου Ευανθία

Κλαρινέτα:Κοντοτάσιος Γεώργιος, ΠατρίκαΕλισσάβετ

Σαξόφωνα:Κοπαρίδου Σταυρούλα - Άννα, Ακριβόπουλος Διογένης, Μπούκτση

Κλεονίκη

Τρομπέτα:Δεληγεώργης Σωκράτης

Τρομπόνια: Κυριακίδης Ξενοφών, Μπαντής Χρήστος

Τούμπα:Κοπαρίδης Γεώργιος

Κρουστά:Ζιάννης Γρηγόριος, Γιάννη Ηλιάνα

Πιάνο:ΚουφόπουλοςΚλήμηςΑλδάκου Βασιλική, Λότσιος Μάρκος

Ηλεκτρικό μπάσο: Αναγνώστης Δημήτριος

Υπεύθυνοι καθηγητές:Ανδρέογλου Παναγιώτης (διδασκαλία και διεύθυνση ορχήστρας),ΡογάρηςΔημήτρης, Παπαδοπούλου Γρηγορία, Παπαδοπούλου

Άννα, Βουρκουτιώτη Άννα

Επιμέλεια κειμένων:ΙωαννίδουΈλσα

Βίντεο: https://www.facebook.com/share/v/18E7x7yrwn/

https://www.facebook.com/share/v/18L6JxLNPP/

https://www.facebook.com/share/v/1DXFa7WPEZ/

https://www.facebook.com/share/v/1XiVEgLf3E/

Tην Τρίτη 31 Μαρτίου 2026, επισκέφθηκε τον Σύλλογό μας το Τμήμα Υφαντικής του 12ου Δημοτικού Σχολείου Βέροιας.
Κατά την επίσκεψή τους, οι μαθητές και οι μαθήτριες του Τμήματος είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τα παραδοσιακά υφαντά και να  ενημερωθούν για τις τεχνικές μεθόδους επεξεργασίας του μαλλιού και τις διαδικασίες που ακολουθούνταν στο παρελθόν από τις γυναίκες και ειδικότερα από τις ξακουστές Βλάχες υφάντρες. Έτσι οι μαθητές και οι μαθήτριες, μέσα από την ξενάγηση, ήρθαν σε επαφή με την πολιτιστική κληρονομιά και την αξία της χειροποίητης δημιουργίας.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες του 12ου Δημοτικού συνοδεύονταν από τις εκπαιδευτικούς, κυρίες Κατερίνα Αναστασίου και Δέσποινα Κιοσέ, και εκ μέρους του Συλλόγου τούς υποδέχτηκαν τα μέλη του ΔΣ, κυρίες Τασούλα Αναστασίου και Τασούλα Πίσκου, οι οποίες τους ξενάγησαν στους χώρους του κτιρίου και τους έδειξαν εργαλεία ύφανσης και επεξεργασίας μαλλιού που χρησιμοποιούνταν τις παλιές εποχές και υφαντά έργα από διάφορα υλικά που 
διαθέτει ο Σύλλογος.


Για το Διοικητικό Συμβούλιο
Ο Πρόεδρος
Σταμάτιος Χρυσής
Ο Γεν. Γραμματέας
Ιωάννης Ράπτης