Κάθε τόσο επικοινωνώ με τους ανθρώπους του Πειραματικού Εργαστηρίου Βεργίνας, γιατί πάντα μου δίνουν κάτι καινούργιο για την πόλη μας και για τον αείμνηστο Βαρλάμη που φέτος συμπληρώνονται 7 χρόνια από τον Δεκέμβριο του 2016 που έφυγε από την ζωή.
Έτσι τώρα που τελείωσε και η μεγάλη προεκλογική περίοδος επανέρχομαι στο γεγονός της παρουσίασης της συλλογής Βαρλάμη για το Μεγαλέξανδρο στο μακρινό Κουβέιτ αλλά και με τη συμμετοχή του Πολιτιστικού Συλλόγου της Βεργίνας στο κλείσιμο της έκθεσης. Νομίζω είναι από τα πιο εντυπωσιακά και ουσιαστικά γεγονότα που αφορούν την πόλη μας για το 2023.
Στη συνάντηση με τον Παύλο Τροχόπουλο και τον Αστέρη Νένο τους ζήτησα να μου πούνε τα μελλοντικά τους σχέδια αλλά και την συνέχεια - αν υπάρχει - της παρουσίασης της συλλογής για το Μεγαλέξανδρο.
Πέστε μου καταρχήν πως νοιώθετε φέτος που συμπληρώνονται 7 χρόνια από την εκδημία του συμπατριώτη μας Βαρλάμη και που όπως βλέπω συνεχίζετε απτόητοι να αξιοποιείτε το έργο του.
Π. Ναι, πράγματι, ο χρόνος κυλάει πολύ γρήγορα. Γιατην Τέχνη βέβαια η έννοια του χρόνου είναι διαφορετική. Παρόλο που πέρασαν 7 χρόνια, όπως είπες και εσύ, βλέπουμε πόσο επίκαιρο παραμένει το έργο του Βαρλάμη, τη δυναμική του, αλλά και τις δυνατότητες που ανοίγει όχι βέβαια για εμάς μόνο, αλλά για την πόλη και την πατρίδα μας.
Γ. Εννοείτε τώρα για την παρουσίαση της συλλογής του Μεγαλέξανδρου στο Κουβέιτ, υποθέτω.
Π. Συνολικά εννοώ, αλλά αφού αυτό είναι το πιο πρόσφατο γεγονός, ας επικεντρωθούμε σε αυτό.
Γ. Ναι θα ήθελα να μάθω τι εννοείτε όταν λέτε ότι ανοίγει δυνατότητες για την πόλη μας και την πατρίδα μας;
Π. Ο Βαρλάμης πάντα θεωρούσε ότι η Τέχνη είναι ένα μέσο, δεν είναι αυτοσκοπός και κυρίως δεν αναφέρεται σε μία αισθητική υποκειμενική αξιολόγηση. Δηλαδή, μου αρέσει ή δεν μου αρέσει ένας πίνακας ή ένα γλυπτό. Πάντα προσπαθούσε με την τέχνη του να υποστηρίξει την κοινωνία να δημιουργήσει νέες δυνατότητες συνειδητοποίησης για τους ανθρώπους, νέες δυνατότητες για τους επιχειρηματίες... αλλά και να στηρίξει με τα έργα του (ιδιαίτερα την τελευταία δεκαετία της ζωής του) το πατριωτικό και θρησκευτικό συναίσθημα των ανθρώπων.
Γ. Μπορείτε αυτό να μου το δείξετε, για παράδειγμα, σε αυτή την έκθεση που έγινε πρόσφατα στο Κουβέιτ;
Π. Ναι βέβαια. Κατ’ αρχάς να πούμε ότι η έκθεση ήταν μια πρωτοβουλία και υπό την αιγίδα του Έλληνα πρέσβη στο Κουβέιτ κ. Κων. Πιπερίγκου. Τα εγκαίνια τη έκθεσης έγιναν από τον υπουργό Ανάπτυξης κ. Γεωργιάδη τον υφυπουργό Εξωτερικών κ. Φραγκογιάννη και τους αντίστοιχους υπουργούς του Κουβέιτ και ήτα παρόντες αρκετοί επιχειρηματίες από διάφορους κλάδους, έγιναν καινούργιες γνωριμίες και κλείστηκαν συμφωνίες. Ας μην ξεχνάμε ότι η επιχειρηματικότητα ανθεί όταν υπάρχει μια σταθερή βάση φιλίας και ακόμα καλύτερα μια «ιστορική οικειότητα». Εννοώ δηλαδή κοινά πολιτισμικά στοιχεία.
Σε αυτό η ζωή και τοέργο του Μεγαλέξανδρου μπορούν να αποτελέσουν τον κοινό συνδετικό μας κρίκο με όλους αυτούς τους λαούς της Ανατολής. Αυτός είναι πιστεύουμε και ένας από τους λόγους που ο αείμνηστος Βαρλάμης έκανε αυτό το έργο.Από την άλλη μας βοηθάει αυτή η έκθεση να συνειδητοποιήσουμε τους ισχυρούς δεσμούς που έχουμε με τους Άραβες. ....
Γ. Συμμετείχαν φορείς από την περιοχή μας; Ή δεν προσκαλέσατε επιχειρηματίες και φορείς από την περιοχής μας;
Π. Εμείς ενημερώσαμε,όπως κάνουμε πάντα,και τον Δήμο και τηνΠεριφέρεια, αλλά η
αλήθεια είναι ότι είχαμενα αντιμετωπίσουμε πολλάζητήματα οργανωτικής φύσεως, τα οποία δεν μας άφηναν μεγάλα περιθώρια να ασχοληθούμε με οτιδήποτε άλλο. Ήταν η πρώτη έκθεση που οργανώναμε στη Μέση Ανατολή. Τώρα πλέον έχουμε την εμπειρία, που είναι πολύτιμη για την συνέχεια.
Ο Βαρλάμης πάντα θεωρούσε ότι
η Τέχνη είναι ένα μέσο, δεν είναι αυτοσκοπός και κυρίως δεν αναφέρεται σε μία αισθητική υποκειμενική αξιολόγηση.
Γ. Θα υπάρχει και συνέχεια επομένως;
Π. Βέβαια. Ήδη έχουμε ενδιαφέρον από το Κατάρ και από το Ομάν. Και το ενδιαφέρον τους είναι τόσο σε κυβερνητικό επίπεδο όσο και σε ακαδημαϊκό (πανεπιστήμια). Όπως διαπιστώσαμε στους Άραβες ο Μεγαλέξανδρος κατέχει ιδιαίτερη θέση και στην ιστορική τους παράδοση αλλά και στην ψυχή τους. Είναι ένας ζωντανός μύθος. Υπάρχει και μια αναφορά στο Κοράνι που, είτε είναι πραγματική είτε όχι, σίγουρα αντικατοπτρίζει το αίσθημα ενός ολόκληρου λαού. Και αυτό για εμάς τους Έλληνες είναι ένα μεγάλο πλεονέκτημα που πρέπει να αξιοποιήσουμε.
Γ. Εγώ επιμένω και πάλι να δώσουμε στις λέξεις χειροπιαστό νόημα. Τι σημαίνει “να αξιοποιήσουμε”.
Π. Σημαίνει ότι δεν πρέπει να περιμένουμε μόνο από
την κεντρική κυβέρνηση, αλλά να πάρουμε ιδιωτικά πρωτοβουλίες που θα μας ανοίξουν νέες δυνατότητες. Να σας το πω πιο απλά. Στην επόμενη έκθεση της συλλογής θα μπορούσαμε - κάτι που μας ζητήθηκε και από το Κουβέιτ
- να οργανώσουμε μία παρουσίαση των προϊόντων της περιοχής του Μεγαλέξανδρου, να έρθουμε σε επαφή με
επιχειρηματίες, με εταιρείες και με την στήριξη των αντίστοιχων επιμελητηρίων να γίνει μία ωραία προβολή. Τα πρώτα που μου έρχονται στο μυαλό, είναι τα μάρμαρα, τα φρούτα αλλά και άλλα αγροτικά προϊόντα. Επίσης το θέμα του τουρισμού. Να προβάλουμε την περιοχή μας ως τουριστικό προορισμό. Για παράδειγμα ο κατάλογος της έκθεσης μπορεί να λειτουργήσει και ως ένας κατάλογος προβολής όλης της περιοχής μας.
Οι Άραβες διαπιστώσαμε ότι αγαπούν την Ελλάδα....αλλά δυστυχώς Ελλάδα, θεωρούν μόνο τη Μύκονο και τη Σαντορίνη...ούτε καν την Αθήνα... (γέλια). Είμαστε βέβαιοι ότι θα εντυπωσιάζονταν από την φυσική ομορφιά, τις αρχαιότητες και τα μουσεία της περιοχής μας.
Γ. Παρόλα αυτά μου φαίνεται κάπως μεγαλόπνοη αυτή η ιδέα. Δηλαδή ακούγεται ωραία στα λόγια αλλά μπορεί πραγματικά να υλοποιηθεί;
Π. Γι’ αυτό το θέμα είμαστε πραγματικά ευγνώμονες στο δάσκαλό μας τον αείμνηστο Βαρλάμη, γιατί αυτός μας έμαθε τι σημαίνει η δύναμη της θέλησης. Είχαμε τόσες εμπειρίες μαζί του, από την Αμερική μέχρι την Ιαπωνία που μπορούμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι όλα μπορούν να γίνουν εάν υπάρχει έστωένας άνθρωπος που πραγματικά να “πιστεύει”. Το καλύτερο παράδειγμα για εμάς ήταν αυτός ο ίδιος. Όλα ό,τι σχεδιάσαμε μαζί του έγιναν. Αλλά ήταν πραγματικά “βράχος”. Δεν μπορούσε τίποτα να τον λυγίσει. Όλη αυτή τη δύναμη την αντλούσε από την αγάπη που είχε για τους ανθρώπους και τη διάθεση της προσφοράς προς την κοινωνία. Γι’ αυτό και πέτυχε όλα αυτά που πέτυχε και γι’ αυτό το έργο του ακόμα και σήμερα είναι τόσο ενεργό και φέρνει αυτά τα αποτελέσματα.
Ήδη παράλληλα με το έργο του Μεγαλέξανδρου, ετοιμάζουμε μία μεγάλη έκθεση στο Λουξεμβούργο με τα αρχιτεκτονικά του έργα, την έκθεση με το έργο του για τον Απ. Παύλο στο Τέξας των Ηνωμένων Πολιτειών και την έκθεση της συλλογής του Αγίου Λουκά στην Αυστρία και στην συνέχεια στην Ουκρανία.
Γ. Το θέμα “Στα Βήματα του αποστόλου Παύλου” δηλαδή προχωράει;
Π. Όχι απλώς προχωράει, αλλά είμαστε έτοιμοι για την επίσημη παρουσίαση της οδοιπορικής διαδρομής του Απ. Παύλου από την Καβάλα μέχρι τις ακτές της Πιερίας. Έχουμε κάνει τη χαρτογράφηση και έχουμε ενημερώσει
τις αρχές και τις τοπικές και τις κεντρικές. Αυτό είναι
ένα ακόμα ενδιαφέρον παράδειγμα για την ανάπτυξη της περιοχής μας που δεν έχει μέχρι τώρα την αντίστοιχη αντιμετώπιση. Θέλω να πω ότι είναι ένα έργο που απευθύνεται σε δυόμιση δισεκατομμύρια χριστιανούς
που πολλοί από αυτούς είμαστε βέβαιοι ότι θα ήθελαν
να περπατήσουν “στα βήματα του απ. Παύλου”. Παρόλα αυτά δεν υπάρχει ενδιαφέρον αλλά και συμπαράσταση
από τοπικές αρχές και φορείς. Βέβαια ο Οικουμενικός
μας Πατριάρχης, ο κος Βαρθολομαίος, συναισθάνεται τη σημασία του έργου και μας συμπαραστέκεται, αλλά θα θέλαμε ενεργή και ουσιαστική συμμετοχή και από το Δήμο και την Περιφέρεια, αφού πρόκειται για έργο που προβάλλει την πόλη και την περιοχή.
Εμείς έτσι κι αλλιώς συνεχίζουμε και το ολοκληρώνουμε γιατί είναι έργο ζωής και παρακαταθήκη του δασκάλου μας, αλλά εναπόκειται σε άλλους η παραγωγική αξιοποίησή του.
Γ. Εκπλήσσομαι. Και όλα αυτά γίνονται από το Πειραματικό Εργαστήρι Βεργίνας;
Π. Όχι μόνο από εμάς. Όπως σου είπαμε συνεργαζόμαστε με φορείς, για παράδειγμα με το Πανεπιστήμιο του Κουβέιτ, ή με τον σύλλογο των Αρχιτεκτόνων του Λουξεμβούργου και για το έργο του Απ. Παύλου με την εταιρεία “Τα Μονοπάτια της Ελλάδος”. Το έργο του Βαρλάμη πάντα βρίσκεται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος και από την ακαδημαϊκή κοινότητα αλλά και ευρύτερα την κοινωνία. Τώρα, είναι η αλήθεια, και εμείς συνειδητοποιούμε τη σημασία του έργου του. Δυστυχώς τώρα που δεν υπάρχει
ο ίδιος. Παρόλα αυτά αυτό μας δίνει τη δύναμη να συνεχίσουμε και ελπίζουμε να καταφέρουμε να δείξουμε και εδώ στις τοπικές αρχές τις δυνατότητες αξιοποίησης που ανοίγει το έργο του.
Γ. Τι εννοείται με αυτό. Πώς μπορεί να αξιοποιηθεί;
Π. Το Πειραματικό Εργαστήρι Βεργίνας έχει περισσότερα από 500 έργα του Βαρλάμη εδώ στην Ελλάδα. Έχουμε ενημερώσει γιά το θέμα αυτό τον κύριο Δήμαρχο και μάλιστα ζητήσαμε ο Δήμος να συμβάλλει στην ασφάλεια και αποθήκευση των έργων, αποκτώντας με αυτόν τον τρόπο και κάποιου είδους κυριότητα. Πάντα έχουμε στο νου μας έναν χώρο όπου θα εκτίθενται τα έργα του. Είναι κρίμα η πόλη να έχει έναν τόσο μεγάλο διεθνή καλλιτέχνη και να μην μπορεί να δει κανείς τίποτα από αυτόν στην γενέτειρά του.
Γ. Το μόνο που βλέπει κανείς είναι η προτομή του Μεγαλέξανδρου στην είσοδο της περιφέρειας και μπορεί κάποιος να προσέξει και το όνομα Βαρλάμη στο δρόμο που είναι το πατρικό του σπίτι.
Π. Ναι η ονομασία της οδού ήταν πρωτοβουλία του νυν δημάρχου του κυρίου Βοργιαζίδη και κατά την γνώμη μου τον τιμά αυτό, παρότι νομίζω ότι χρειάζεται να αξιοποιήσουμε πιο ενεργητικά το έργο του καλλιτέχνη, προς όφελος της πόλης μας. Ο επαρχιωτισμός είναι νομίζω από τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζει η ελληνική περιφέρεια και αυτό δυστυχώς διώχνει την νεολαία ή για να το πω καλύτερα δεν ανοίγει προοπτικές για τη νεολαία, γιαυτό και οι περισσότεροι νέοι θέλουν να φεύγουν. Η Τέχνη μπορεί να συμβάλλει πολύ σε αυτό το κοινωνικό πρόβλημα.
Γ. Θέλω να επανέλθουμε στο θέμα της έκθεσης στο Κουβέιτ και τη συμμετοχή του Πολιτιστικού Συλλόγου της Βεργίνας. Πώς έγινε αυτή η ιδέα και κυρίως πώς καταφέρατε την υλοποίησή της; Γιατί δεν είναι και λίγα τα έξοδα για ένα τέτοιο μακρινό προορισμό.
Π. Ναι είναι ένα ωραίο παράδειγμα για όσα λέγαμε προηγούμενα. Όταν υπάρχει ένα όραμα και η πίστη όλα μπορούν να γίνουν. Μην ξεχνάμε ότι και ο Βαρλάμης υποστήριξε τη Βεργίνα και με τη δημιουργία του Φεστιβάλ που έγινε για τρία χρόνια αλλά και με πολλούς άλλους τρόπους έμμεσους και άμεσους. Εμείς ζούμε στη Βεργίνα και θέλουμε να συνεχίσουμε αυτή την «παράδοση». Η πράξη μας αυτή ήταν μια υποστήριξη κυρίως προς τη νεολαία του χωριού, να τους δείξουμε ότι υπάρχουν πολλές δυνατότητες και δεν πρέπει να σταματήσουν να κάνουν σχέδια και να αγωνίζονται γιαυτά. Οι παρουσιάσεις που έκαναν στο Κουβέιτ είχαν μεγάλη επιτυχία και είμαστε βέβαιοι ότι αυτό τους έδωσε και περηφάνια και μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση. Ήδη θέλουμε να εξελίξουμε τη συνεργασία μας και πιστεύω ότι δημιουργούνται ενδιαφέρουσες προοπτικές.
Γ. Τι εννοείτε; Μπορούμε να έχουμε κάποια είδηση;
Π. Όχι ακόμα. Θέλουμε πρώτα να ετοιμαστούμε.
Γ. Και το κόστος από μια τέτοια αποστολή πώς καλύφθηκε;
Π. Ναι πράγματι το κόστος ήταν μεγάλο. Πρέπει κανείς να πιστεύει ...στα θαύματα. Και να σημειώσεις ότι δεν είχαμε καμία κρατική υποστήριξη! Όλα έγιναν από τον ιδιωτικό τομέα. Πάντα μπορείς να βρεις τον τρόπο, αρκεί όπως μας έμαθε και ο δάσκαλός μας ο Βαρλάμης, να εργάζεσαι σκληρά και να ξέρεις ποια είναι η αναγκαιότητα αυτού του σκοπού που θέλεις να πετύχεις.
Γ. Η δική μου προσωπική γνωριμία με τον Βαρλάμη έγινε σε εκείνο το αξέχαστο ταξίδι στο Μουσείο του στην Αυστρία το 2013. Γι’ αυτό μπορώ να νοιώσω καλύτερα κάποια πράγματα από αυτά που λες.
Να ζητήσω με την ευκαιρία και μια χάρη τώρα. Να με συμπεριλάβετε κι εμένα στην επόμενη παρουσίαση της έκθεσης του Αλέξανδρου στη Μέση Ανατολή.
Π. Μετά χαράς και όχι μόνο εσένα αλλά και άλλους δημοσιογράφους από την Βέροια. Να σου πω εδώ ότιστα εγκαίνια της έκθεσης στο Κουβέιτ είχε οργανωθείμια εκδρομή με συλλέκτες του Βαρλάμη που κατά σύμπτωση ήταν όλες κυρίες απ’ την Αθήνα και έμειναν ενθουσιασμένες με την περιποίηση που τους επιφύλαξαν οι Κουβετιανοί. Γιατί να μην έχουμε στην επόμενη παρουσίαση του Μεγαλέξανδρου Βεροιώτισες και Βεροιώτες που θα συνοδεύσουν το μεγάλο αυτό έργο; Θα χαρούν και τα τουριστικά πρακτορεία της πόλης μας....(γέλια)
Βέβαια ιδιαίτερα εσείς οι δημοσιογράφοι μπορείτε να βοηθήσετε αποφασιστικά και στο θέμα της προβολής της περιοχής μας. Η προβολή και η ανάπτυξη δεν μπορεί να υπάρχουν χωρίς τέχνη και πολιτισμό, γιατί τότε κατά την γνώμη μου, δεν είναι ανάπτυξη. Χωρίς τέχνη και πολιτισμό - τόσο στη Βέροια όσο και σε όλη την ελληνική επαρχία, της Αθήνας συμπεριλαμβανομένης, - εδραιώνεται και κυριαρχεί ο επαρχιωτισμός που καταδυναστεύει και απωθεί τα ελεύθερα και δημιουργικά πνεύματα.
Β.Γ.
Φωτογραφίες - τίτλοι
1. Η έκθεση του Μεγαλέξανδρου στον πολυχώρο Contemporary Art Platform (CAP) του Κουβέιτ.
2. Ο Έλληνας Πρέσβης κ. Κων. Πιπερίγκος και οι υπουργοί κ.κ. Άδωνις Γεωργιάδης και Κώστας Φραγκογιάννης στα εγκαίνια της έκθεσης.
3. Ο εκδότης της “Βέροιας” Βίλης Γαλανομάτης ανάμεσα στους Παύλο Τροχόπουλο και Αστέρη Νένο στη συνάντησή τους στην “Ελιά”.
4.-
5. Μουσικοί και χορευτές από το Ρουμλούκι και τη Βεργίνα στην είσοδο της Ελληνικής Πρεσβείας του Κουβέιτ γίνονται δεκτοί με ενθουσιασμό και συγκίνηση από τον Πρέσβη κ. Πιπερίγκο και τοπροσωπικό της Πρεσβείας.
6. Το χορευτικό συγκρότημα του συλλόγου της Βεργίνας στο κέντρο του Avenues, του μεγαλύτερου σε έκταση εμπορικού κέντρου του αραβικού κόσμου.
Πηγή: Εφημερίδα "Βέροια"
Ξεκινούν το επόμενο διάστημα έργα συνολικού ύψους 10.656.524,90€ από την Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης και Αποχέτευσης του Δήμου Νάουσας, καθώς υπεγράφη πρόσφατα η σχετική σύμβαση από τον Πρόεδρο της ΔΕΥΑΝ Γιώργο Τασιώνα με το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων.
Ειδικότερα η σύμβαση αφορά έργα που εντάχθηκαν στο πρόγραμμα «ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΡΙΤΣΗΣ» τα οποία είναι τα ακόλουθα:
-Μονάδα Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας» ύψους 2.250.000,00€
-Αναβάθμιση της Εγκατάστασης Επεξεργασίας Λυμάτων (Βιολογικός Νάουσας) ύψους 2.827.865,00€
-Βελτίωση υποδομών ύδρευσης ∆ήμου Νάουσαςύψους5.578.659,90 €
ΥΠΟΕΡΓΟ 1: «Επέκταση συστήματος τηλεελέγχου/τηλεχειρισμού και ανίχνευσης διαρροών δικτύου ύδρευσης και βελτίωσης ποιότητας νερού του Δήμου Νάουσας»
ΥΠΟΕΡΓΟ 2: «Εγκατάσταση συστήματος τηλεμετρίας και μείωσης μη τιμολογούμενου νερού, σε ψηφιακούς υδρομετρητές του δικτύου ύδρευσης του Δήμου Νάουσας»
ΥΠΟΕΡΓΟ 3: «Εργασίες για την ολοκλήρωση του νέου δικτύου ύδρευσης στην Δ.Ε. Νάουσας»
«Η διοίκηση μας με επικεφαλής τον Δήμαρχο Νάουσας Νικόλα Καρανικόλα κατάφερε σε λιγότερο από μια θητεία να σχεδιάσει, να μελετήσει και να χρηματοδοτηθεί για έργα ουσίας, τα οποία σταδιακά ξεκινούν το επόμενο διάστημα και θα συμβάλλουν στην κατασκευή σημαντικών υποδομών και στην αναβάθμιση του δικτύου στη Νάουσα και στις Κοινότητες» επισημαίνει σε δήλωσή του ο Πρόεδρος της ΔΕΥΑΝ Γιώργος Τασιώνας.
Την Τρίτη 11 Ιουλίου το απόγευμα ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Βεροίας, Ναούσης και Καμπανίας κ. Παντελεήμων χοροστάτησε στον Εσπερινό της εορτής του Οσίου Παϊσίου του Αγιορείτου και στην Παράκληση του Αγίου Λουκά του Ιατρού στον Ιερό Ναό του στην Ιερά Μονή Παναγίας Δοβρά Βεροίας.
Πλήθος κόσμου προσήλθε, όπως κάθε Τρίτη απόγευμα, για να προσκυνήσει τα χαριτόβρυτα Ιερά Λείψανα του Θαυματουργού Αγίου Λουκά, να ζητήσει τη θεραπευτική του χάρη και να τον ευχαριστήσει για τα πολυάριθμα θαύματα που επιτελεί καθημερινά.
Η Ιερά Ακολουθία μεταδόθηκε απευθείας στην ιστοσελίδα της Ιεράς Μητροπόλεως, στην αντίστοιχη σελίδα στο Facebook και στον ραδιοφωνικό σταθμό «Παύλειος Λόγος 90,2 FM».
Σας προσκαλούμε και σας περιμένουμε όλους, για να παρακολουθήσετε από κοντά τη χορευτική εκδήλωση από τα τμήματα του Συλλόγου μας και να διασκεδάσουμε χορεύοντας και τραγουδώντας μέχρι το πρωί μαζί με το καλλιτεχνικό πρόγραμμα, που έχουμε ετοιμάσει για εσάς, στο γήπεδο της Τοπικής Κοινότητας Διαβατού το Σάββατο 15 Ιουλίου 2023.
Φέτος, το καλλιτεχνικό πρόγραμμα πλαισιώνουν:
Γιώργος Καραπαναγιωτίδης (τραγούδι)
Έφη Λαζαρίδου (τραγούδι)
Τάσος Σαραφίδης (λύρα- τραγούδι)
Δημήτρης Πιπιλιάρης (κλαρίνο)
Νίκος Βιδούρας (μπουζούκι)
Αντώνης Καλατής (βιολί)
Σοφία Χινιτίδου (νταούλι)
Γιάννης Γκαντίδης (πλήκτρα)
Παύλος Καρατζάς (τύμπανα)
Μουσική επιμέλεια: Μανώλης Καρατζάς
Ώρα έναρξης εκδηλώσεων : 21:00 μ.μ
Γενική Είσοδος: 3€
Η Πρόεδρος Το ΔΣ Η Γραμματέας
Κυριακή Σιφνίου Μαρία Καρασαλίδου
Την Τετάρτη 19 Ιουλίου και ώρα 18.30 θα πραγματοποιηθεί στην αίθουσα Δημοτικού Συμβουλίου η πρώτη διαβούλευση με τους επαγγελματίες του Δήμου μας με θέμα «ΓΑΣΤΡΟΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ ΔΗΜΟΥ ΒΕΡΟΙΑΣ - Καταγραφή τοπικών προϊόντων και συνταγών ταυτότητας του προορισμού και δημιουργία “menu veria gastronomy” βασισμένο στην έρευνα και τη διαβούλευση με τους τοπικούς φορείς».
Η Γαστροδιπλωματία του Δήμου Βέροιας έχει σκοπό την εξωστρέφεια των παραγωγικών μονάδων της σε κοινωνικό και οικονομικό επίπεδο. Σπουδαίοι δήμοι της Ευρώπης έχουν αναδειχθεί μέσω της γαστρονομίας και των τοπικών προϊόντων. Σε αυτή την πρώτη φάση, θα πραγματοποιηθεί διαβούλευση για τον προσδιορισμό της τοπικής γαστρονομίας και την ένταξη τοπικών εδεσμάτων και προϊόντων στις τοπικές επιχειρήσεις. Η διπλωματία της γαστρονομίας του Δήμου Βέροιας έχει ως στόχο να αξιοποιήσει την δυνατότητα της τοπικής κουζίνας, για να ενισχύσει την πολιτισμική ιδιαιτερότητα του τόπου.
Ο Δήμαρχος Βέροιας Κωσταντίνος Βοργιαζίδης και ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού Λάζαρος καλούν τους επιχειρηματίες της πρωτογενούς παραγωγής, της μεταποίησης τροφίμων, της εστίασης και του τουρισμού να παρευρεθούν και να καταθέσουν τις απόψεις τους κατά τη διάρκεια της διαβούλευσης.
Κάθε χρόνο, στα μέσα Ιουλίου, οι νέες και οι νέοι ποντιακής καταγωγής από όλη την Ελλάδα και την Ομογένεια συρρέουν στα υψώματα του φιλόξενου Βερμίου, στην αγκαλιά της Σουμελιώτισσας για να συμμετέχουν στις εργασίες του Συναπαντήματος. Εκεί γνωρίζονται μεταξύ τους, ανταλλάζουν απόψεις, παρακολουθούν διαλέξεις και εργάζονται δημιουργικά με στόχο τη βιωματική επαφή με τα ήθη, τα έθιμα και την παράδοση.Παράλληλα οι νέοι ποντιακής καταγωγής, ως αδιάσπαστο μέρος του συνόλου του ελληνισμού, δηλώνουν δυναμικά παρόντες και στα καθημερινά δρώμενα του τόπου, συνδιαμορφώνοντας έτσι το μέλλον της πατρίδας.
Φέτος το Συναπάντημα συμπληρώνει είκοσι πέντε χρόνια και η Οργανωτική Επιτροπή θέλει να τονίσει τη διαχρονικότητα του θεσμού αυτού. Είκοσι πέντε χρόνια διαρκούς παρουσίας στα ποντιακά δρώμενα με τις ευλογίες του Σεβασμιότατου Μητροπολίτη Βεροίας, Ναούσης και Καμπανίας κ.κ. Παντελεήμονα και την αμέριστη αρωγή των Διοικητικών Συμβουλίων του Σωματείου «Παναγία Σουμελά» και του Πανελλήνιου Ιερού Προσκυνήματος Παναγία Σουμελά.
Η Οργανωτική Επιτροπή έχει ετοιμάσει και φέτος ένα πλούσιο πρόγραμμα για τους συμμετέχοντες. Οι νέες και οι νέοι θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν εισηγήσεις, να συμμετέχουν σε εργαστήρια και να γιορτάσουν όλοι μαζί τα 25 χρόνια από τη δημιουργία του θεσμού.
Το πρόγραμμα ξεκινά με την τελετή έναρξης την Παρασκευή, 14 Ιουλίου, στις 18:00, παρουσία του Μητροπολίτη Βεροίας, Ναούσης και Καμπανίας κ.κ. Παντελεήμονα, ο οποίος θα υποδεχθεί τους συμμετέχοντες. Θα ακολουθήσει ο χαιρετισμός του Προέδρου του Σωματείου «Παναγία Σουμελά» και οι χαιρετισμοί των επισήμων. Στη συνέχεια, θα γίνει παρουσίαση του επίσημου λογότυπου του Συναπαντήματος και θα προβληθεί ένα σύντομο βίντεο ανασκόπησης στιγμών προηγούμενων διοργανώσεων με τίτλο «25 χρόνια Συναπαντήματος». Η πρώτη συνεδρίαση κλείνει με συζήτηση για τα θέματα οδικής ασφάλειας. Το πρόγραμμα της πρώτης μέρας ολοκληρώνεται με συναυλία ποντιακής μουσικής, ένα μουσικό οδοιπορικό με τίτλο «Ταξίδι στον Εύξεινο Πόντο», κατά το οποίο πολυμελής ορχήστρα θα μας ταξιδέψει με τις μουσικές της στις Αλησμόνητες Πατρίδες.
Το Σάββατο, 15 Ιουλίου, το πρωί, ο κύριος Νικόλαος Παυλίδης, φοιτητής του τμήματος ιστορίας και αρχαιολογίας θα μιλήσει στους συμμετέχοντες για την προώθηση της ιστορίας του Ποντιακού Ελληνισμού μέσω του Youtube. Θα ακολουθήσει δεύτερη εισήγηση από τις εκπροσώπους νεολαίας της Ομοσπονδίας Θρακικών Σωματείων, την κυρία Μαρία Μπαξεβάνη και την κυρία Ιωάννα Παπαδημητρίου με θέμα : «Θράκη, Πόντος, Μικρά Ασία: Κοινή ρίζα-παράλληλες πορείες, χθες και σήμερα»
Το απόγευμα της ίδιας μέρας θα πραγματοποιηθούν βιωματικά εργαστήρια (workshops) παιχνιδιών με την Εύξεινο Λέσχη Ποντίων Νάουσας, γαστρονομίας με την Ένωση Ποντίων Ελασσόνας και την κυρία Σοφία Κέλογλου Κυριλλίδου, ποντιακής διαλέκτου με τον συγγραφέα, κύριο Ιωάννη Τερζίδη και κειμηλίων με τη μουσειολόγο, κυρία Χριστίνα Πλούτογλου.
Το βράδυ του Σαββάτου οι νέοι και οι νέες του Συναπαντήματος θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν την θεατρική παράσταση «Μώ το Νόμο σ’» του Μιχάλη Καμπουρίδη, σε διασκευή και σκηνοθεσία Αντωνίας Ορφανίδου, από την Θεατρική Ομάδα του Ποντιακού Συλλόγου Πτολεμαΐδας.
Το πρόγραμμα της τελευταίας ημέρας (Κυριακή 16 Ιουλίου) ξεκινάει με Αρχιερατική Θεία Λειτουργία, προεξάρχοντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτη μας κ. Παντελεήμονος. Θα ακολουθήσει κατάθεση στεφάνων, η έγκριση του ψηφίσματος και η επίδοση τιμητικών διακρίσεων και αναμνηστικών.
Οι εργασίες του 25ου Συναπαντήματος Νεολαίας Ποντιακών Σωματείων στην Παναγία Σουμελά ολοκληρώνονται όπως κάθε χρόνο με τον αποχαιρετιστήριο χορό και την αναμνηστική φωτογραφία όλων των συμμετεχόντων.
Το 5ο Λύκειο Βέροιας παρουσίασε τη Δευτέρα 26 Ιουνίου σε ανοιχτή εκδήλωση στη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Βέροιας τρία από τα ευρωπαϊκά προγράμματα που εκπόνησε την τελευταία διετία.
Συγκεκριμένα, έγινε από την κ. Γιαννάκη Ελένη ενημέρωση του κοινού της πόλης και μάλιστα των εκπαιδευτικών άλλων σχολείων πάνω στο Διαπιστευμένο Σχέδιο Κινητικότητας ΚΑ121, το οποίο υλοποιεί το σχολείο μας από το 2021 ως το 2027 και αφορά την Επιτόπια Παρακολούθηση Εργασίας (JobShadowing) και την Κατάρτιση Εκπαιδευτικών, αλλά και την Οργάνωση Δραστηριοτήτων Μαθησιακής Κινητικότητας για Μαθητές και Προσωπικό Σχολείων. Οι άξονες του Διαπιστευμένου αυτού σχεδίου είναι η Διαπολιτισμική εκπαίδευση-Διαχείριση πολύμορφων τάξεων με έμφαση στην ανάπτυξη παιδαγωγικών μεθόδων για την δημιουργία κλίματος αποδοχής, αλληλεγγύης, ισότητας ευκαιριών στο σχολείο, η βελτίωση δεξιοτήτων επικοινωνίας και χρήσης Ξένων Γλωσσών για τους εκπαιδευτικούς - εφαρμογή της μεθόδου CLIL και η Διαφοροποιημένη Διδασκαλία και Μάθηση σε συνδυασμό με την χρήση των Νέων Τεχνολογιών στη διδασκαλία της Ελληνικής Γλώσσας και των υπόλοιπων μαθημάτων. Οι καθηγητές που ήδη επιμορφώθηκαν στους δύο πρώτους άξονες, Πασχούλας Κώστας, Παντελίδου Κυριακή, Λιακοπούλου Έφη και ο Διευθυντής Χρυσής Σταμάτης μοιράστηκαν με την εκπαιδευτική κοινότητα και γενικότερα την κοινωνία της πόλης τις καλές πρακτικές που γνώρισαν στο πλαίσιο των σεμιναρίων και τα οφέλη που αποκόμισαν.
Κατόπιν οι μαθητές-μέλη της παιδαγωγικής ομάδας του προγράμματος ERASMUS+ KA2, με τίτλο Light of the Future παρουσίασαν τις εργασίες που έκαναν για να μελετήσουν το θέμα της φωτορρύπανσης και περιέγραψαν τις κινητικότητες στις οποίες συμμετείχαν στη Βόννη και τη Ρώμη καθώς και τη φιλοξενία των Ευρωπαίων εταίρων τους στη Βέροια. Επισήμαναν ως αρνητικό στοιχείο τη διαμονή σε ξενοδοχείο και όχι στις οικογένειες των Ευρωπαίων συμμαθητών τους, καθώς δυσχέρανε την επαφή και αλληλεπίδρασή τους, ενώ αναγνώρισαν τη μεγάλη συμβολή του προγράμματος ERASMUS+ στη διεύρυνση των οριζόντων και στην ανάπτυξη περαιτέρω δεξιοτήτων των μαθητών. Θα μπορούσαμε να προσθέσουμε τη σταθερή σχέση που αναπτύσσεται ανάμεσα στο σχολείο και τους μαθητές του, καθώς φοιτητές τώρα οι πρώτοι συμμετέχοντες στο πρόγραμμα, ήρθαν και έπαιξαν σημαντικό ρόλο στην προετοιμασία και διεξαγωγή της εκδήλωσης διάχυσης. Οι μαθητές/μαθήτριες που συμμετείχαν ήταν οι:Βασίλτσης Ραφαήλ, Γεωργίου Παύλος, Θυμιόπουλος Κωνσταντίνος, Καρυπίδης Κυριάκος, Κουρουζίδου Δήμητρα, Μπλέτσιου Ιωάννα, Σγούρου Στυλιανή, Σταμάτη Αναστασία, Στεφάνου Ασπασία, Ταϊπλιάδης Σταύρος, Τσαχουρίδου Ναυσικά, Φανδινάκη Γεωργία, Χαιρωνίδου Ελένη καιΧαντζαρίδης Αριστείδης. Τους εμψύχωσαν οι εκπαιδευτικοί Αξούριστου Χάρη, Λιακοπούλου Έφη, Μοσχόπουλος Τάσος, Χρυσής Σταμάτης.
Τέλος, οι μαθητές και μαθήτριες που συμμετείχαν στο πρόγραμμα Erasmus+ KA229, με τίτλο Mental Health for European Youth έκαναν γνωστές στην κοινωνία της Βέροιας τόσο τις προπαρασκευαστικές για τις τέσσερις κινητικότητες ενέργειες,με τις οποίες ερεύνησαν ζητήματα ψυχικής υγείας των νέων και μάλιστα υπό το πρίσμα των επιπτώσεων της πανδημίας, όσο και τις δραστηριότητες με τις οποίες επιχείρησαν να κατακτήσουν την ψυχική υγεία στο Χόμπουργκ της Γερμανίας, στο Λιντς της Αυστρίας, στη Βέροια και στη Μάφρα της Πορτογαλίας. Ετοίμασαν με ιδιαίτερη υπευθυνότητα και μεράκι την παρουσίασή τους και εντυπωσίασαν με το πλήθος των εμπειριών που κατέγραψαν. Οι μαθητές/μαθήτριες που συμμετείχαν ήταν οι:Βαϊνά Άννα, Γερμάνη Μαρία Ελένη, Γκαϊτατζή Στέλλα Θεοδώρα, Ζαχοπούλου Κατερίνα, Θεοχαροπούλου Αλίκη, ΚαλαϊτζίδουΚων/να, Μπουλιόπουλος Σωτήρης,Νικόλοβ Νικόλαος, Πέιου Γεωργία, Παπαδοπούλου Εβελίνα, ΠορλίδαΡαφαηλία, Σκούφιας Αθανάσιος, Τσιτινίδου Αντωνία, Φανδινάκη Γεωργία, Χαρέλας Γεώργιος καιΧριστοφορίδης Αιμίλιος. Τους καθοδήγησαν οι εκπαιδευτικοί Αξούριστου Χάρη, Γιαννάκη Ελένη, Λιακοπούλου Έφη, Μοσχόπουλος Τάσος, Χρυσής Σταμάτης.
Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κ. Αθανάσιος Αλατζόγλου, η Προϊσταμένη του Τμήματος Εκπαιδευτικών Θεμάτων κ. Μαριάννα Λούκα, η Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων της ΔΔΕ Ημαθίας κ. Λένα Δημητριάδου, πολλοί συνάδελφοι εκπαιδευτικοί καθώς και γονείς των μαθητών του σχολείου, τους οποίους και ευχαριστούμε. Επίσης ευχαριστούμε τη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Βέροιας για την αμέριστη βοήθειά της στην προετοιμασία και την πραγματοποίηση της εκδήλωσης.
Η Κ.Ε.Π.Α Δήμου Βέροιας στο πλαίσιο των εκδηλώσεων ‘Άλσος ’23 «Το καλοκαίρι αλλάζει» φιλοξενεί τις «Βάκχες» του Ευριπίδη την Δευτέρα 17 Ιουλίου, στις 9:30 μ.μ. στο Θέατρο Άλσους «Μελίνα Μερκούρη».
Τους δυο βασικούς ρόλους της τραγωδίας ερμηνεύουν δύο εκ των πλέον σημαντικών ηθοποιών, ο Δημήτρης Λάλος στο ρόλο του Διόνυσου και ο Γιώργος Χριστοδούλου στο ρόλο του Πενθέα. Μαζί τους οι ηθοποιοί: Βίκυ Βολιώτη, Έλενα Μαυρίδου, Θανάσης Δόβρης, Γιώργος Τριανταφυλλίδης, Στέργιος Κοντακιώτης και Δήμητρα Κούζα. Αναπόσπαστο στοιχείο της παράστασης είναι η πρωτότυπη μουσική, που ερμηνεύεται επί σκηνής από τον συνθέτη Γιώργο Μαυρίδη και τον Βασίλη Κόκλα.
Η παράσταση
Η παράσταση προσεγγίζει ερμηνευτικά το έργο και διερευνά την διονυσιακή μανία ή «βακχεία» με βασικά εργαλεία τον λόγο του Ευριπίδη, τον συνδυασμό της σύγχρονης με την παραδοσιακή μουσική, και μια κινησιολογία βασισμένη στην τελετουργία των Αναστεναρίων, που πιθανότατα αποτελεί επιβίωση θρησκευτικών πρακτικών από τη λατρεία του Διονύσου. Αντλώντας από την προσωπική τους εμπειρία και συμμετοχή στα δρώμενα των Αναστεναρίων ο μουσικός Γιώργος Μαυρίδης και η σκηνοθέτρια Έλενα Μαυρίδου συνδυάζουν στοιχεία του δρώμενου, που έχουν συγγένεια με τη Βακχεία, με σύγχρονη μουσική. Μια δυναμική εκδοχή των Βακχών με τις ρίζες της βαθιά στην παράδοση.
Το έργο
Ο Διόνυσος, καρπός της ένωσης του Δία με τη Σεμέλη, κόρη του βασιλιά της Θήβας Κάδμου, δεν αναγνωρίστηκε ποτέ ως θεός και δεν τιμήθηκε ποτέ στην πατρίδα της μητέρας του. Έχοντας ήδη κατακτήσει την Ασία, ο Διόνυσος καταφθάνει τώρα στη Θήβα, συνοδευόμενος από έναν όμιλο γυναικών από την Λυδία -των Βακχών- που τον ακολουθούν πιστά. Σκοπός του να διαδώσει τη λατρεία του στη Θήβα και σε όλη την Ελλάδα, αλλά και να δώσει ένα μάθημα στους ασεβείς που τον αρνούνται. Πιο άσπονδος, ανάμεσά τους, ο Πενθέας, εγγονός του Κάδμου και βασιλιάς πλέον της Θήβας.
Συντελεστές
Μετάφραση Θεόδωρος Στεφανόπουλος
Σκηνοθεσία Έλενα Μαυρίδου
Μουσική Γιώργος Μαυρίδης
Σκηνικό – Κοστούμια Δήμητρα Λιάκουρα
Φωτισμοί Περικλής Μαθιέλλης
Δραματολόγος Κατερίνα Διακουμοπούλου
Βοηθός σκηνοθέτη Πέτρος Αλαφούζος
Βοηθός σκηνογράφου και ενδυματολόγου Ευγενία Μπουρντά
Video Θωμάς Παλυβός
Φωτογραφίες Ηλίας Ντζόιδος – ΕλίναΓιουνανλή
Διεύθυνση παραγωγής Μαρίνα Γαβριηλίδου
Επικοινωνία Ειρήνη Λαγουρού
Παραγωγή 5η Εποχή | Θέατρο του Νέου Κόσμου
Διανομή
Διόνυσος Δημήτρης Λάλος
Κάδμος Θανάσης Δόβρης
Πενθέας Γιώργος Χριστοδούλου
Τειρεσίας Βίκυ Βολιώτη
Δούλος Στέργιος Κοντακιώτης
Άγγελος α’ Γιώργος Τριανταφυλλίδης
Άγγελος β’ Δήμητρα Κούζα
Αγαύη Έλενα Μαυρίδου
Χορός
Κική Καραΐσκου, Δήμητρα Κούζα, Σοφία Κουλέρα,
Χριστίνα Μαριανού, ΜαριάμΡουχάτζε
Μουσικοί επί Σκηνής
Γιώργος Μαυρίδης, Βασίλης Κόκλας
Προπώλησηhttps://www.viva.gr/tickets/theater/bakxes/
Χώρος Τεχνών Δήμου Βέροιας– Π.Μελά και Μπιζανίου, τηλ. 2331078100
Βιβλιοπωλείο Επίκαιρο, Βενιζέλου, τηλ. 2331024612
Καφέ Μπρίκι, Μητροπόλεως, τηλ. 2331020201
Ουζερί Στάσου Μύγδαλα, Μητροπόλεως, τηλ.2331120327
Θα διατεθεί περιορισμένος αριθμός εισιτηρίων στην τιμή των 10€.
Τιμές εισιτηρίων:20 €, 17 € [ ανέργων, φοιτητικό, μαθητικό, άνω των 65, ΑμεΑ]
Το Φεστιβάλ Κιθάρας Ερμούπολης θεωρείται ένα από τα κορυφαία φεστιβάλ στην Ελλάδα, τόσο για τη υψηλή ποιότητα των εκδηλώσεων όσο και για το μοναδικά φιλικό του κλίμα. Ένα καλοκαιρινό φεστιβάλ πέντε ημερών με ρεσιτάλ, συναυλίες, σεμινάρια, διαγωνισμούς και δημιουργία ορχήστρας από συμμετέχοντες κιθαριστές. Μια ανοιχτή γιορτή, μια δημιουργική συνεύρεση μουσικών, καθηγητών και σπουδαστών με το φιλόμουσο κοινό. Είναι ανοιχτό σε κιθαρίστες κάθε ηλικίας σε οποιοδήποτε στάδιο της καριέρας τους και διερευνά τις εκφράσεις του δημοφιλούς οργάνου σε διαφορετικά είδη μουσικής.
Στα πλαίσια του 29ου Φεστιβάλ Κιθάρας πραγματοποιήθηκαν οι “19οι κιθαριστικοί αγώνες”.
Πρόκειται για έναν διεθνή διαγωνισμό ανοικτό σε όλους τους κιθαριστές. Ο διαγωνισμός εξελίχθηκε σε τρείς κατηγορίες, ανάλογα με την ηλικία των συμμετεχόντων.
Στην Β’ κατηγορία μέχρι 17 ετών το πρώτο βραβείο απονεμήθηκε στον Ορέστη Μέλλιο, μαθητή του Δημοτικού Ωδείου της ΚΕΠΑ Δ. Βέροιας.
Στο πλαίσιο του Φεστιβάλ, το Σάββατο 8 Ιουλίου, ώρα 20.30 στο Ησυχαστήριο Αδελφών του Ελέους πραγματοποιήθηκε συναυλία από την Ορχήστρα “ARTGUITARISTAS” του Δημοτικού Ωδείου Βέροιας υπό την διεύθυνση του Πέτρου Ρίστα. Η συναυλία άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις!
Η Κ.Ε.Π.Α Δήμου Βέροιας στο πλαίσιο των εκδηλώσεων ‘Άλσος ’23 «Το καλοκαίρι αλλάζει» φιλοξενεί την Γλυκερία και Μελίνα Ασλανίδου «Πάμε μαζί» το Σάββατο 15 Ιουλίου, στις 9.30 μ.μ. στο Θέατρο Άλσους «Μελίνα Μερκούρη».
Οι δύο σπουδαίες και χαρισματικές ερμηνεύτριες Γλυκερία & Μελίνα Ασλανίδου, σε μία κορυφαία μουσική συνάντηση επί σκηνής αυτό το καλοκαίρι! Θα παρουσιάσουν σε επιλεγμένους χώρους σε όλη την Ελλάδα και την Κύπρο, ένα ξεχωριστό, αυθεντικό, και ιδιαίτερα ψυχαγωγικό πρόγραμμα, με τις μεγαλύτερες επιτυχίες τους, αλλά και αγαπημένα τραγούδια – σταθμούς σπουδαίων Ελλήνων δημιουργών.
Η Γλυκερία, η τόσο σημαντική αυτή ερμηνεύτρια με αξιοσημείωτη πορεία και εκτός συνόρων, θεωρείται από πολλούς η πιο γνήσια λαϊκή τραγουδίστρια της γενιάς της και έχει κερδίσει επάξια σε Ελλάδα και εξωτερικό τον χαρακτηρισμό “η φωνή της Ελλάδας”. Παραμένει για περισσότερο από τέσσερις δεκαετίες στην πρώτη γραμμή, σφραγίζοντας με τις αψεγάδιαστες ερμηνείες της πολλά και απαιτητικά είδη του ελληνικού τραγουδιού. Στις ζωντανές της εμφανίσεις ξεσηκώνει και ενθουσιάζει το κοινό με τα τραγούδια της και δίνει μοναδικό παλμό με τις επιτυχίες της.
Η Μελίνα Ασλανίδου είναι μια από τις πιο γνωστές και αγαπημένες ερμηνεύτριες του λαϊκού και έντεχνου τραγουδιού. Η μοναδική χροιά της φωνής της μαγεύει το κοινό και τα τραγούδια που έχει τραγουδήσει έχουν αγαπηθεί και τραγουδηθεί από τον κόσμο, ενώ τα περισσότερα από αυτά αποτελούν πραγματικά διαχρονικά διαμάντια του σύγχρονου ρεπερτορίου. Έχει ξεχωρίσει για τις έξοχες συνεργασίες της ενώ οι συναυλίες της είναι πάντα πόλος έλξης του κοινού εντός και εκτός Ελλάδος. Η σκηνική της παρουσία είναι δυναμική και η επικοινωνία της με τον κόσμο μοναδική.
Η Γλυκερία και η Μελίνα Ασλανίδου, ενώνουν τις φωνές τους το φετινό καλοκαίρι, για να χαρίσουν στο κοινό τους ανεπανάληπτες βραδιές μοναδικής διασκέδασης, πλαισιωμένες από πολυμελή ορχήστρα, αποτελούμενη από εξαίρετους μουσικούς!
Προπώληση εισιτηρίων: ΚΕΠΑ Δήμου Βέροιας, 3ος όροφος Χώρου Τεχνών, τηλ. 2331078100
Καλλιτεχνική διεύθυνση: Στέλιος Φωτιάδης
Προπώληση: 17€, Είσοδος: 20€
Υπεύθυνος Συναυλίας: Α.Ο. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 6943963416

