Έκτακτη δημόσια συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής του Δήμου Ηρ. Πόλης Νάουσας που θα διεξαχθεί στις 22-6-2026 ημέρα της εβδομάδος Δευτέρα στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου και ώρα 10:00 π.μ. για τη συζήτηση και λήψη αποφάσεων στα συνημμένα θέματα της ημερήσιας διάταξης:
|
1 |
Εισηγητική έκθεση για την Τροποποίηση της Νομικής Δέσμευσης της Πράξης: «Αστική αναζωογόνηση και βελτίωση της ποιότητας του αέρα στην περιοχή παρέμβασης της Στρατηγικής Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης (ΣΒΑΑ) της πόλης της Νάουσας» - Υποέργο 1: «ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ – ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΠΑΡΚΟΥ ΝΑΟΥΣΑΣ» (αρ.μελ.6/2021), με Κωδικό ΟΠΣ 6010634, ως προς την έγκριση χορήγησης 3ης παράτασης του συνολικού συμβατικού χρόνου(με αναθεώρηση) Ανάδοχος: “ΖΑΡΚΑΔΑΣ Ο.Ε.” |
|
2 |
Έκτακτη μετακίνηση του Δημάρχου Νάουσας κ. Κουτσογιάννη Νικόλαου στην Αθήνα για υπηρεσιακούς λόγους. |
|
3 |
Υποβολή αίτησης στο EuropeanUrbanInitiative(EUI) – InnovativeActionsCall4 του Δήμου Νάουσας ως Επικεφαλής Εταίρος με Χρηματοδότηση από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ERDF) στο πλαίσιο της Πολιτικής Συνοχής της Ευρωπαϊκής Ένωσης 2021–2027 κατά 80% με Ιδια συμμετοχή 20% |
|
4 |
Έγκριση ή μη δαπάνης εκπροσώπησης του Δήμου Η.Π. Νάουσας για τις ανάγκες του εγκεκριμένου προγράμματος «Green Mascot» υπαγόμενο στο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα με τίτλο InterregVIBNEXTBlack Sea Basin» που συμμετέχει ως εταίρος ο Δήμος Η.Π. Νάουσας όπου πρόκειται να διεξαχθεί στις 23 και 24 Ιουνίου στην πόλη BUCHARESTτης ΡΟΥΜΑΝΙΑΣ η «Εκπαίδευση για τους Δικαιούχους της 2ης Πρόσκλησης Υποβολής Προτάσεων» . |
Ενόψει του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας του Εθελοντή Αιμοδότη που έχει καθιερωθεί να γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 14 Ιουνίου, το Τμήμα Κοινωνικής Πολιτικής και Προστασίας της Υγείας, της Δ/νσης Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας & Πολιτισμού του Δήμου Αλεξάνδρειας, θα πραγματοποιήσει τις εξής Δράσεις:
Φέτος το κεντρικό μήνυμα της εκστρατείας
«Μια Σταγόνα Ανθρωπιάς. Δώσε Αίμα. Σώσε Ζωές»
τοποθετεί την ανθρωπιά στην καρδιά κάθε αιμοδοσίας, υποδηλώνοντας ότι κάθε πράξη εμπεριέχει συμπόνια, αλληλεγγύη και φροντίδα για τους άλλους. Εμπνευσμένο από την ιδέα ότι ολόκληρη η ανθρωπότητα μπορεί να αντικατοπτριστεί σε μια μόνο σταγόνα, αναδεικνύει την αιμοδοσία πέρα από μια ιατρική πράξη σε μια βαθιά ανθρώπινη χειρονομία – τονίζοντας πώς κάθε δωρεά βοηθά στη δημιουργία μιας γραμμής ζωής που μας προστατεύει όλους.
Την ημέρα αυτή τιμούμε και ευχαριστούμε τον ανώνυμο εθελοντή αιμοδότη και την προσφορά του στον πάσχοντα συνάνθρωπο. Ο εθελοντής αφιλοκερδώς προσφέρει το πιο πολύτιμο αγαθό, το αίμα του, 10 λεπτά από το χρόνο του αποτελεί ένα δώρο ανεκτίμητο. Εκφράζουμε την ευγνωμοσύνη μας σε όλους τους εθελοντές αιμοδότες που σώζουν καθημερινά ζωές!
Ο εθελοντισμός δεν είναι φιλανθρωπία, είναι μια έμπρακτη έκφραση κοινωνικής αλληλεγγύης. Είναι καιρός και στη χώρα μας να αλλάξουμε την εικόνα, με συνεχή και συστηματική ενημέρωση που θα νικήσει την άγνοια, την αδιαφορία και το φόβο και θα μας εξασφαλίσει επάρκεια αίματος.
Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η κοινή δράση ευαισθητοποίησης του Κέντρου Συμβουλευτικής Υποστήριξης Γυναικών Δήμου Βέροιας και της Κινητής Μονάδας Ψυχικής Υγείας Ενηλίκων Νομού Ημαθίας στον πεζόδρομο της Αγοράς, την Πέμπτη 11 Ιουνίου 2026, με στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση της τοπικής κοινωνίας γύρω από ζητήματα έμφυλων στερεοτύπων, ισότητας, ψυχικής ενδυνάμωσης και κοινωνικής στήριξης.
Οι πολίτες είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε δύο βιωματικές δράσεις που προσέγγισαν με δημιουργικό και διαδραστικό τρόπο τα παραπάνω ζητήματα. Στη δράση «Σπάσε το στερεότυπο», οι συμμετέχοντες και οι συμμετέχουσες επέλεγαν ένα μπαλόνι που έφερε γραμμένη μια στερεοτυπική φράση και συμβολικά το έσπαγαν, εκφράζοντας την απόρριψη στερεοτύπων και προκαταλήψεων που εξακολουθούν να επηρεάζουν τις ζωές μας. Παράλληλα, μέσα από το «Δέντρο της Ενδυνάμωσης», μικροί και μεγάλοι κατέγραψαν μηνύματα δύναμης, αλληλεγγύης και ελπίδας, τα οποία τοποθέτησαν σε ένα συλλογικό έργο έκφρασης και υποστήριξης.
Παρά τη βροχή και τις δύσκολες καιρικές συνθήκες, η δράση αγκαλιάστηκε από τους πολίτες, οι οποίοι συμμετείχαν με ενδιαφέρον και ενθουσιασμό στις βιωματικές δραστηριότητες. Η παρουσία και η ενεργή συμμετοχή τους αποτέλεσαν το πιο ουσιαστικό μήνυμα της ημέρας: ότι η ευαισθητοποίηση, η ισότητα και η ενδυνάμωση αποτελούν ζητήματα που αφορούν όλους και όλες.
Το Κέντρο Συμβουλευτικής Υποστήριξης Γυναικών Δήμου Βέροιας και η Κινητή Μονάδα Ψυχικής Υγείας Ενηλίκων Νομού Ημαθίας ευχαριστούν θερμά όσους και όσες συμμετείχαν στη δράση και συνέβαλαν στη δημιουργία ενός ανοιχτού χώρου διαλόγου, προβληματισμού και συλλογικής έκφρασης.
Η συνεργασία των δύο δομών αναδεικνύει τη σημασία των κοινών πρωτοβουλιών στην κοινότητα και επιβεβαιώνει τη δέσμευσή τους για τη συνεχή προώθηση της ισότητας, της ψυχικής υγείας και τηςενδυνάμωσης των πολιτών.
Το Κέντρο Συμβουλευτικής Υποστήριξης Γυναικών Δήμου Βέροιας αποτελεί δομή του Δικτύου της Γενικής Γραμματείας Ισότητας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και παρέχει δωρεάν υπηρεσίες κοινωνικής, ψυχολογικής, νομικής και εργασιακής συμβουλευτικής σε γυναίκες που υφίστανται ή έχουν υποστεί έμφυλη βία και πολλαπλές διακρίσεις. Παράλληλα, υλοποιεί δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης της τοπικής κοινωνίας με στόχο την προώθηση της ισότητας των φύλων και την καταπολέμηση κάθε μορφής βίας κατά των γυναικών.
Κέντρο Συμβουλευτικής Υποστήριξης Γυναικών Δήμου Βέροιας
Καπετάν Άγρα 3Α
τηλ.:2331065304
mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Δευτ.-Παρ. : 08:00-16:00
Το Δ.Σ. του Συλλόγου Βλάχων Βέροιας εκφράζει τη βαθιά του θλίψη και τα θερμά και ειλικρινή συλλυπητήριά του προς τους συγγενείς, τους οικείους και τους φίλους του Δημητρίου Μπόσδου του Βιργιλίου, που έφυγε από κοντά μας.
Ο εκλιπών ήταν φίλος του Συλλόγου από την ίδρυσή του και τα παιδιά του, η Βερονίκη και η Ιωσηφίνα, συμμετείχαν επί σειρά ετών στα χορευτικά τμήματα του Συλλόγου μας. Ας αναπαύεται αιώνια η ψυχή του!
Για το ΔΣ
Ο Πρόεδρος
Σταμάτιος Χρυσής
Ο Γεν. Γραμματέας
Ιωάννης Ράπτης
Σημαντική συνάντηση του Βουλευτή Ημαθίας Τάσου Μπαρτζώκα, και του Απόστολου Μούρτη, Προέδρου της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Ν. Ημαθίας, πραγματοποιήθηκε με τον Πρόεδρο της ΚΤΥΠ Α.Ε. Τίμο Κατσίπο και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της εταιρείας Θανάση Γιάνναρη, με αντικείμενο την πορεία υλοποίησης του νέου Αστυνομικού Μεγάρου στη Βέροια.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, η οποία έφερε σπουδαία αποτελέσματα, επιβεβαιώθηκε η σημαντική πρόοδος που έχει σημειωθεί για ένα έργο που αποτελεί διαχρονικό αίτημα της τοπικής κοινωνίας και της Ελληνικής Αστυνομίας στην Ημαθία. Όπως προέκυψε από τη σύσκεψη, έχουν προχωρήσει όλα τα απαραίτητα διαδικαστικά βήματα, ενώ οι εκκρεμότητες που υπήρχαν έχουν πλέον ξεπεραστεί, γεγονός που επιτρέπει την ομαλή εξέλιξη του έργου προς το στάδιο της συμβασιοποίησης.
Με το δεδομένο ότι έχουν ολοκληρωθεί οι προβλεπόμενοι έλεγχοι, αναμένεται η υπογραφή της σύμβασης με τον ανάδοχο μέχρι τις αρχές του Ιουλίου, ενώ σύμφωνα με τον προγραμματισμό, οι εργασίες ανέγερσης του νέου Αστυνομικού Μεγάρου εκτιμάται ότι θα ξεκινήσουν το προσεχές φθινόπωρο.
Το νέο Αστυνομικό Μέγαρο θα αποτελέσει μια σύγχρονη και λειτουργική υποδομή, η οποία θα αναβαθμίσει ουσιαστικά τις συνθήκες εργασίας των στελεχών της Ελληνικής Αστυνομίας και θα συμβάλλει στη βελτίωση της καθημερινής εξυπηρέτησης των πολιτών της Ημαθίας.
Μετά το πέρας της συνάντησης, ο Τάσος Μπαρτζώκας δήλωσε:
«Η ανέγερση του νέου Αστυνομικού Μεγάρου στη Βέροια αποτελεί ένα έργο με ιδιαίτερη σημασία για την ασφάλεια, τη λειτουργικότητα των υπηρεσιών και την εξυπηρέτηση των πολιτών. Η σημερινή συνάντηση επιβεβαιώνει ότι βρισκόμαστε πλέον στην τελική ευθεία για την έναρξη της υλοποίησής του.
Συνεχίζουμε να παρακολουθούμε στενά την πορεία του έργου, ώστε να προχωρήσει χωρίς καθυστερήσεις και να παραδοθεί στην τοπική κοινωνία μια σύγχρονη υποδομή που αξίζει στην Ημαθία και στους ανθρώπους της.»
Η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ημαθίας και ο Δήμος Βέροιας, σας προσκαλούν σε εκδήλωση που σκοπό έχει να τιμήσει εκπαιδευτικούς και μαθητές που συμμετείχαν στην εκπαιδευτική δράση:
«ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΟΜΟΡΦΑΙΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΛΗ»
ζωγραφίζοντας τα ΚΑΦΑΟ του Δήμου Βέροιας, τα σχολικά έτη 2024-25 και 2025-26.
Αναλογιζόμενοι την αξία της τέχνης ως εργαλείο ολιστικής ανάπτυξης των νέων και με στόχο την ενίσχυση της δημιουργικής έκφρασης των μαθητών, την καλλιέργεια περιβαλλοντικής και κοινωνικής ευαισθησίας, την ανάπτυξη πνεύματος συνεργασίας και εθελοντισμού, καθώς επίσης την ενεργό συμμετοχή των μαθητών μας σε δράσεις που αφορούν δημόσιους χώρους, οργανώθηκε η δράση, δια μέσου του Γραφείου Σχολικών Δραστηριοτήτων της Διεύθυνσης. Και οι μαθητές, δημιούργησαν! Αποκτώντας παράλληλα, εφόδια χρήσιμα για την ζωή τους.
Η δράση στέφτηκε με απόλυτη επιτυχία και την πόλη μας κοσμούν 22 έργα τέχνης των μαθητών! Πολύ θετικό είναι επίσης, το αντίκτυπο στη τοπική κοινωνία!
Έτσι την Τρίτη 16 Ιουνίου 2026, στο Δημαρχείο της πόλης και ώρα 10.00 π.μ., θα σας περιμένουμε όλους σε μια εκδήλωση γιορτής για τα παιδιά και την πόλη μας. Θα παρουσιαστούν τα ζωγραφικά έργα και οι μαθητές κατά ομάδες εργασίας, θα περιγράψουν την εμπειρία τους και θα δοθούν Έπαινοι Συμμετοχής σε εκπαιδευτικούς και μαθητές.
Ο Δήμος Αλεξάνδρειας μέσω του Κέντρου Κοινότητας του Τμήματος Κοινωνικής Πολιτικής και Προστασίας της Υγείας της Διεύθυνσης Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας & Πολιτισμού, πραγματοποίησε ενδοσχολική επιμόρφωση εκπαιδευτικών τη Δευτέρα 9 Ιουνίου 2026 στο ΕΠΑ.Λ. Αλεξάνδρειας με θέμα «Η σχολική φοίτηση των παιδιών Ρομά», έπειτα από κάλεσμα της Διεύθυνσης του σχολείου.
Κατά τη διάρκεια της επιμόρφωσης αναπτύχθηκαν θέματα σχετικά με την υποστήριξη των μαθητών, την αντιμετώπιση παραγόντων που επηρεάζουν τη σχολική φοίτηση, καθώς και τις δυνατότητες συνεργασίας μεταξύ σχολείου και κοινωνικών υπηρεσιών για την αποτελεσματικότερη διαχείριση των αναγκών της σχολικής κοινότητας.
Οι εκπαιδευτικοί συμμετείχαν ενεργά με την καθοδήγηση και την εισήγηση της Κοινωνικής Λειτουργού κας Ζεϊμπεκίδου Χριστίνας, της Διαμεσολαβήτριας κας Μπουκλά Θωμαής και του Ψυχολόγου κου Καλλίβουλου Κωνσταντίνου του Παραρτήματος Ρομά.
Η δράση που ολοκληρώθηκε με επιτυχία, εντάσσεται στις πρωτοβουλίες υποστήριξης της σχολικής κοινότητας του «Κέντρου Κοινότητας Δήμου Αλεξάνδρειας με Παράρτημα Ρομά και Παράρτημα Κέντρου Ένταξης Μεταναστών» και απευθυνόταν στους εκπαιδευτικούς και το προσωπικό του σχολείου, με στόχο την ενημέρωση και την ανταλλαγή απόψεων γύρω από ζητήματα που αφορούν στη φοίτηση των μαθητών και στις δυσκολίες που ανακύπτουν στο σχολικό περιβάλλον, επιβεβαιώνοντας παράλληλα και τη σημασία της συνεργασίας μεταξύ εκπαιδευτικών δομών και κοινωνικών υπηρεσιών του Δήμου.
Υπενθυμίζεται πως το «Κέντρο Κοινότητας Δήμου Αλεξάνδρειας με Παράρτημα Ρομά και ΚΕΜ» εντάσσεται στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Κεντρική Μακεδονία 2021-2027», άξονας προτεραιότητας 04B. «Προώθηση της Κοινωνικής Συνοχής στην Κεντρική Μακεδονία – EKT» ESO4.11. «Ισότιμη πρόσβαση σε ποιοτικές κοινωνικές και υγειονομικές υπηρεσίες» και συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση.
Την Πέμπτη 11 Ιουνίου οι μαθητές/τριες της σχολικής μονάδας μεταμορφώθηκαν σε επιστήμονες και παρουσίασαν πλήθος πειραμάτων στους συμμαθητές/τριες τους και στους γονείς τους.
Μέσα από τη συγκεκριμένη δράση, και σε όλη τη διάρκεια του σχολικού έτους οι μαθητές/τριες ανέπτυξαν δεξιότητες παρατήρησης, πειραματισμού και συνεργασίας, μέσα από τη συστηματική ενασχόληση με φυσικά φαινόμενα και την εφαρμογή απλών πειραμάτων με καθημερινά υλικά.
Ενισχύθηκε η κατανόηση επιστημονικών εννοιών, καθώς η εμπλοκή σε βιωματικές δραστηριότητες επέτρεψε τη σύνδεση θεωρίας και πράξης με τρόπο άμεσο και κατανοητό.Καλλιεργήθηκε η κουλτούρα συνεργασίας μεταξύ εκπαιδευτικών, μαθητών και γονέων.
Ευχαριστούμε την Επόπτρια Ποιότητας της Εκπαίδευσης κ. Κατερίνα Παπαγεωργίου που μάς τίμησε με την παρουσία της , καθώς και όλους τους γονείς και κηδεμόνες που παρευρέθηκαν στην εκδήλωση!
Η Δ.Ε.Ε.Π. Ν. Ημαθίας της Νέας Δημοκρατίας ενημερώνει τους πολίτες ότι η προγραμματισμένη επίσκεψη της Αναπληρώτριας Υπουργού Υγείας κ. Ειρήνης Αγαπηδάκη, η οποία επρόκειτο να πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 12 Ιουνίου 2026, αναβάλλεται.
Η επίσκεψη θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026, ενώ το επικαιροποιημένο πρόγραμμα θα γνωστοποιηθεί με νεότερη ανακοίνωση.
Η Δ.Ε.Ε.Π. Ν. Ημαθίας ευχαριστεί θερμά για το ενδιαφέρον και τη συνεχή στήριξη των πολιτών.
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την επίσκεψη θα ανακοινωθούν το αμέσως επόμενο διάστημα.
ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Βέροιας| ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΗ ΣΚΗΝΗ 2026
Θεατρική Ομάδα Ενηλίκων ΠΑΣΠΑΡΤΟΥ
ΑΝΤΩΝΙΑΔΕΙΟΣ ΣΤΕΓΗ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΩΝ
ΣΚΗΝΗ ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΓΩΝΙΑΔΗΣ
Η θεατρική ομάδα «ΠΑΣΠΑΡΤΟΥ» του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Βέροιας, καθοδηγούμενη από την Βασιλική Ζώκου, μας βάζει να σκεφτούμε πόσο εύκολα συνηθίζουμε καταστάσεις που κανονικά θα έπρεπε να μας προβληματίζουν. Μέσα από το χιούμορ και τους ανατρεπτικούς χαρακτήρες που θυμίζουν γνώριμες πλευρές της καθημερινότητάς μας, ξεδιπλώνεται μια ιστορία που μιλά για τις επιλογές, τους φόβους και τη στάση που κρατάμε απέναντι σε όσα συμβαίνουν γύρω μας. Μια παράσταση που ψυχαγωγεί, προβληματίζει και αφήνει το κοινό με αρκετή τροφή για σκέψη.
Λίγα Λόγια για το Έργο + Σημείωμα Σκηνοθέτη
Ένα αστικό σπίτι με οικοδεσπότη έναν «καλό πολίτη» δέχεται να φιλοξενήσει δύο αγνώστους.
Σε μια περίοδο αναταραχών και συχνών εμπρησμών σε μια φανταστική πολιτεία, «ο βολεμένος αστός»,από τον φόβο του να μην αντιδράσει, επιλέγει να πιστέψει τους δύο αγνώστους, να τους φιλέψει, να τους κάνει φίλους.
Μόνο και μόνο για να μην χαλάσει την ψευδαίσθηση της ασφάλειάς του.
Ο χορός των πυροσβεστών που συμμετέχει και λειτουργεί ως κοινωνία πολιτών, πώς αντιδρά άραγε;
Τι χρειάζεται για να καταστραφεί ένας κόσμος;
Μερικές φορές όχι μια ξαφνική εισβολή, αλλά την δική μας άρνηση να δούμε το προφανές.
Πόσα βαρέλια βενζίνης δεχόμαστε κι εμείς καθημερινά, στην προσωπική ή πολιτική μας ζωή, απλώς και μόνο γιατί φοβόμαστε να συγκρουστούμε;
--------------------------------------------------------
Συντελεστές
Σκηνοθεσία: Βασιλική Ζώκου
Σκηνογραφία/ Ενδυματολογία: Δημήτρης Γεωργόπουλος
Φωτισμοί: Γιώργος Βέγκος
Ηχοληψία / Τεχνικός Ήχου: Αλέξανδρος Καροτσέρης
Οργάνωση Παραγωγής / Προβολή: ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Βέροιας
Επί Σκηνής (αλφαβητικά):
Αμπατζόγλου Δημήτριος, Δελιοπούλου Ευαγγελία, Κακιρδάκης Χαράλαμπος, Καραγιάννης Σπύρος, Κετικίδου Όλγα, Κουτζάμπασης Αριστείδης, Λουκίδου Μαρία, Νεστορόπουλος Πρόδρομος, Νεστοροπούλου Μάρθα, Πετράκη Πηνελόπη, Ταϊπλιάδου Κατερίνα, Φωτογλίδης Δημήτριος
---------------------------------------------------------
INFO
Ημερομηνία:Τετάρτη 17Ιουνίου2026
Ώρα: 21:00
Τιμή Εισιτηρίου: 5 ευρώ
Χώρος: ΑΝΤΩΝΙΑΔΕΙΟΣ ΣΤΕΓΗ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΩΝ / ΣΚΗΝΗ ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΓΩΝΙΑΔΗΣ
Προπώληση:
t:2331078140 – 146

