Πέμπτη, Ιούνιος 25, 2026
Follow Us
24oresimathia

24oresimathia

Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Βέροιας ενισχύει την ψηφιακή της υποδομή και επεκτείνει τις υπηρεσίες της στην Ημαθίαμέσα από την Πράξη «Ενίσχυση της ψηφιακής υποδομής της Δημόσιας Κεντρικής Βιβλιοθήκης Βέροιας στην κατεύθυνση βελτίωσης της ψηφιακής εμπειρίας των κατοίκων και των επισκεπτών της περιοχής».

Το έργο υλοποιείται από τον Αναπτυξιακό Οργανισμό Κεντρικής Μακεδονίας Α.Ε., με κύριο του έργου και φορέα λειτουργίας τη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Βέροιας, και χρηματοδοτείται από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Κεντρική Μακεδονία 2021-2027», από την Ευρωπαϊκή Ένωση μέσω του ΕΤΠΑ και από εθνικούς πόρους.

Η παρέμβαση έχει συνολικό προϋπολογισμό 918.195,20 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ, και αποσκοπεί στην αναβάθμιση της εμπειρίας των πολιτών, των επισκεπτών, των ερευνητών και των χρηστών της Βιβλιοθήκης, αξιοποιώντας σύγχρονες τεχνολογίες, ψηφιακές εφαρμογές και νέες μορφές πρόσβασης στη γνώση και τον πολιτισμό.

Στο πλαίσιο του έργου προβλέπεται η επέκταση του δικτύου υπηρεσιών της Βιβλιοθήκης με χρήση τεχνολογίας RFID, ώστε να ενισχυθεί η πρόσβαση σε υπηρεσίες δανεισμού και πληροφόρησης σε περιοχές της Ημαθίας που δεν έχουν άμεση πρόσβαση στις εγκαταστάσεις της Βιβλιοθήκης. Η πρωτοβουλία αφορά την εγκατάσταση έξυπνων θυρίδων διανομής και δανεισμού βιβλίων (LibCabinet) σε απομακρυσμένα σημεία του Δήμου, με στόχο την ισότιμη πρόσβαση των πολιτών στις υπηρεσίες της βιβλιοθήκης.Σε χρονικό διάστημα 18 μηνών προβλέπεται η τοποθέτηση 10 καμπινών δανεισμού σε επιλεγμένες περιοχές της Ημαθίας, οι οποίες θα διαθέτουν συλλογές βιβλίων και θα εξυπηρετούν πολίτες που δεν έχουν εύκολη πρόσβαση στο κεντρικό κτήριο. Το εγχείρημα υλοποιείται για πρώτη φορά, εισάγοντας μια καινοτόμο προσέγγιση στην εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση και ενίσχυση της αναγνωστικής κουλτούρας. Παράλληλα, το ψηφιακό αποθετήριο «ΜΕΔΟΥΣΑ» θα εμπλουτιστεί με νέο περιεχόμενο, ενισχύοντας τη διάθεση ψηφιακού υλικού και διευρύνοντας τις δυνατότητες πρόσβασης στη γνώση για το σύνολο της τοπικής κοινωνίας.

Ιδιαίτερη βαρύτητα δίνεται στην ανάπτυξη της Θεματικής Βιβλιοθήκης Οίνου, σε συνεργασία με φορείς της περιοχής. Η δράση αυτή θα αναδείξει την οινική ιστορία και παράδοση της Ημαθίας, συνδέοντας τη γνώση, την τοπική παραγωγή, τον πολιτισμό και τον τουρισμό.

Το έργο περιλαμβάνει επίσης την ανάπτυξη ψηφιακών εφαρμογών για τον οίνο και τις οινικές πολιτιστικές παραδόσεις της Ημαθίας, με αξιοποίηση τεχνολογιών επαυξημένης πραγματικότητας, εικονικής πραγματικότητας και μικτής πραγματικότητας. Μέσα από τις εφαρμογές αυτές, οι χρήστες θα μπορούν να περιηγηθούν σε επιλεγμένα οινικά σημεία ενδιαφέροντος και να γνωρίσουν με βιωματικό τρόπο την ιστορία του κρασιού στην περιοχή.

Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Βέροιας, αξιοποιώντας την εμπειρία, τις υποδομές και τον κεντρικό πολιτιστικό της ρόλο στην πόλη και την Ημαθία, συνεχίζει να επενδύει στην καινοτομία, στην ανοιχτή πρόσβαση στη γνώση και στη διασύνδεση του πολιτισμού με τις νέες τεχνολογίες.

Ο σχετικός διαγωνισμός έχει ολοκληρωθεί και το έργο αναμένεται να ξεκινήσει να υλοποιείται το καλοκαίρι του 2026, με ορίζοντα ολοκλήρωσης τα τέλη του 2028.

Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη της Βέροιας, 16 χρόνια μετά από τον Αύγουστο του 2010, που παρέλαβε το βραβείο «Πρόσβαση στη γνώση» του ιδρύματος BillandMelindaGatesσυνεχίζει με μεγάλη επιτυχία την ανάπτυξη των υπηρεσιών της  προς όφελος των κατοίκων της περιοχής και αποδεικνύει το πόσο σημαντικός είναι ο ρόλος των Βιβλιοθηκών και στην ψηφιακή εποχή. 

Ο Δήμος Αλεξάνδρειας σας προσκαλεί στην 27η Συνάντηση Χορωδιών «Φωνές Ειρήνης», που θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 21 Ιουνίου 2026 και ώρα 19:00 στο Πνευματικό Πολιτιστικό Κέντρο Αλεξάνδρειας.
Σε μια εποχή που η ειρήνη, η αλληλεγγύη και η ανθρώπινη επικοινωνία αποκτούν ακόμη μεγαλύτερη αξία, οι χορωδίες μας ενώνουν τις φωνές τους και στέλνουν ένα δυνατό μήνυμα ελπίδας και αισιοδοξίας μέσα από τη μουσική.
Σας περιμένουμε όλους να μοιραστούμε μια όμορφη μουσική βραδιά, να στηρίξουμε τον πολιτισμό του τόπου μας και να ενώσουμε τις φωνές μας για έναν κόσμο με ειρήνη και ανθρωπιά.

Η παρουσία σας θα μας τιμήσει ιδιαίτερα.

Με εκτίμηση,

Η ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ

ΕΛΕΝΗ ΛΑΦΑΖΑΝΗ

Την άμεση αποκατάσταση μιας διαχρονικής αδικίας σε βάρος χιλιάδων επαγγελματιών υγείας ζητά το Σωματείο Εργαζομένων του Γενικού Νοσοκομείου Βέροιας. Με ανακοίνωσή του καταγγέλλει τον αποκλεισμό σημαντικών ειδικοτήτων από τα Βαρέα και Ανθυγιεινά Επαγγέλματα, παρά το γεγονός ότι οι εργαζόμενοι αυτοί εκτελούν το έργο τους καθημερινά κάτω από ιδιαίτερα απαιτητικές και επικίνδυνες συνθήκες. Το Σωματείο καλεί την Πολιτεία να προχωρήσει άμεσα στις αναγκαίες θεσμικές παρεμβάσεις, αναγνωρίζοντας έμπρακτα την προσφορά όλων των επαγγελματιών υγείας.

Η ανακοίνωση του Σωματείου Εργαζομένων του Γενικού Νοσοκομείου Βέροιας:

Σε μια περίοδο κατά την οποία η κοινωνία αναγνωρίζει περισσότερο από ποτέ τη συμβολή των εργαζομένων στον χώρο της υγείας, εξακολουθεί να υφίσταται μια σοβαρή αδικία εις βάρος χιλιάδων επαγγελματιών, οι οποίοι εργάζονται καθημερινά κάτω από απαιτητικές, επικίνδυνες και ανθυγιεινές συνθήκες, χωρίς η φύση της εργασίας τους να αναγνωρίζεται θεσμικά μέσω της ένταξής τους στα Βαρέα και Ανθυγιεινά Επαγγέλματα (ΒΑΕ).

Τεχνολόγοι Ιατρικών Εργαστηρίων, Τεχνολόγοι Ακτινολογίας – Ακτινοθεραπείας, Μαίες και Μαιευτές, Τραυματιοφορείς, Φυσικοθεραπευτές, Βοηθοί Θαλάμου, Βιολόγοι, Χημικοί και πολλοί ακόμη επαγγελματίες υγείας αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της εύρυθμης λειτουργίας των νοσοκομείων, των Κέντρων Υγείας και των διαγνωστικών εργαστηρίων.

Καθημερινά εκτίθενται σε βιολογικούς παράγοντες, λοιμώδη νοσήματα, χημικές ουσίες, ακτινοβολία, έντονη σωματική καταπόνηση και αυξημένο ψυχολογικό φόρτο. Πρόκειται για συνθήκες που αντικειμενικά χαρακτηρίζονται βαριές και ανθυγιεινές και οι οποίες συνεπάγονται σημαντικούς επαγγελματικούς κινδύνους.

Ιδιαίτερα οι Τεχνολόγοι Ιατρικών Εργαστηρίων και οι Βιολόγοι διαχειρίζονται καθημερινά δείγματα αίματος και λοιπού βιολογικού υλικού, με αυξημένο κίνδυνο έκθεσης σε παθογόνους μικροοργανισμούς. Οι Τεχνολόγοι Ακτινολογίας – Ακτινοθεραπείας εργάζονται σε περιβάλλον με ιονίζουσα ακτινοβολία, ενώ οι Μαίες, οι Βοηθοί Θαλάμου και οι Τραυματιοφορείς βρίσκονται διαρκώς στην πρώτη γραμμή της φροντίδας των ασθενών, αντιμετωπίζοντας περιστατικά υψηλής επικινδυνότητας και σημαντικής σωματικής επιβάρυνσης. Αντίστοιχα, οι Φυσικοθεραπευτές καταπονούν καθημερινά το μυοσκελετικό τους σύστημα, παρέχοντας υπηρεσίες αποκατάστασης σε ασθενείς με αυξημένες ανάγκες.

Η εξαίρεση των παραπάνω ειδικοτήτων από τα ΒΑΕ δημιουργεί συνθήκες άνισης μεταχείρισης μεταξύ εργαζομένων που συχνά εργάζονται στον ίδιο χώρο και εκτίθενται στους ίδιους ή και σε μεγαλύτερους επαγγελματικούς κινδύνους. Πρόκειται για μια κατάσταση που δεν ανταποκρίνεται ούτε στην πραγματικότητα των εργασιακών συνθηκών ούτε στην αρχή της ισότητας.

Η πανδημία ανέδειξε με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο τον καθοριστικό ρόλο όλων των επαγγελματιών υγείας. Η αναγνώριση, όμως, της προσφοράς τους δεν μπορεί να εξαντλείται σε λόγια ευγνωμοσύνης. Απαιτούνται ουσιαστικές θεσμικές παρεμβάσεις που θα αποκαταστήσουν τις διαχρονικές αδικίες.

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:

• Την άμεση ένταξη των Τεχνολόγων Ιατρικών Εργαστηρίων, Τεχνολόγων Ακτινολογίας – Ακτινοθεραπείας, Μαιών και Μαιευτών, Βοηθών Θαλάμου, Τραυματιοφορέων, Φυσικοθεραπευτών, Βιολόγων, Χημικών και όλων των ειδικοτήτων που πληρούν τις προϋποθέσεις στα Βαρέα και Ανθυγιεινά Επαγγέλματα.

• Την άμεση αποκατάσταση της αδικίας σε βάρος των εργαζομένων που εξαιρέθηκαν από το ανθυγιεινό επίδομα.

• Την ίση μεταχείριση όλων των εργαζομένων στους δημόσιους φορείς υγείας, με βάση τις πραγματικές συνθήκες εργασίας και τους επαγγελματικούς κινδύνους που αντιμετωπίζουν.

Η ισότιμη αντιμετώπιση όλων των επαγγελματιών υγείας δεν αποτελεί προνόμιο. Αποτελεί υποχρέωση μιας σύγχρονης, δίκαιης και κοινωνικά υπεύθυνης Πολιτείας.

ΕΚ ΤΟΥ Δ.Σ.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΗΛΙΑΣ ΝΟΒΑΚΗΣ

Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΤΣΕΚΑΣ

Η εταιρεία «ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΝΒ ΚΑΤΕΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ» σε συνεργασία με το Δήμο Η.Π. Νάουσας,  πραγματοποίησε γυρίσματα στην περιοχή για τη δημιουργία ενός ντοκιμαντέρ με τίτλο «NAOUSSA».

Συγκεκριμένα η εταιρία αναφέρει: Μία πόλη με ιστορία , είναι η Νάουσα της κεντρικής Μακεδονίας που επιλέχθηκε για την συμμετοχή της χώρας μας, σε διεθνή φεστιβάλ ντοκιμαντέρ της Ευρώπης για το 2027.

Η παραγωγή του ντοκιμαντέρ ξεκίνησε με γυρίσματα στην πόλη της Νάουσας και σε ευρύτερες περιοχές,  με την  υποστήριξη του Δήμου Νάουσας και του Δημάρχου κυρίου  Νίκου  Κουτσογιάννη, που χαιρέτησε  με δηλώσεις του, αυτήν την πρωτοβουλία  ώστε η Νάουσα  να πρωταγωνιστήσει  σε ένα ντοκιμαντέρ,  που θα ξεδιπλώσει  στιγμές του χθες και θα αναδείξει δράσεις  του σήμερα. Από τις καλλιέργειες  της Γης μέχρι την παραγωγή των εκλεκτών κρασιών  που είναι ένας σημαντικός πρεσβευτής  στην Ευρώπη .

Πολιτιστικά στοιχεία , Λαογραφία και παράδοση ,μαζί με την  τοπική  γαστρονομία αποτελούν στοιχεία  που συμπληρώνουν το πρότζεκτ αυτής της παραγωγής του ντοκιμαντέρ  που τα γυρίσματα αναμένεται να ολοκληρωθούν το Φθινόπωρο.

Στην πρώτη εβδομάδα των τηλεοπτικών γυρισμάτων  το τηλεοπτικό συνεργείο  με την φροντίδα  του Γραφείου Τουρισμού  του Δήμου Νάουσας  πραγματοποιήθηκαν  τηλεοπτικά γυρίσματα   σε σημεία αναφοράς από την Βιομηχανική  εποχή της πόλης ,σε σημεία  που θυμίζουν άλλες εποχές ενώ  στον τομέα της τοπικής παραγωγής , τηλεοπτικές λήψεις στις εγκαταστάσεις του Αγροτικού Συνεταιρισμού της Νάουσας με δηλώσεις του Προέδρου και εικόνες από την τυποποίηση των φρούτων 

Τα επόμενα γυρίσματα αναμένονται αρχές του άλλου μήνα με θέματα από  τους αμπελώνες και Οινοποιία  της Νάουσας ,όπως επίσης από τον χώρο του Πολιτισμού   και της τοπικής αρχιτεκτονικής της πόλης .

Ο τίτλος του ντοκιμαντέρ  NAOUSSA

η διάρκεια του θα είναι 45 λεπτά θα περιλαμβάνει δραματοποιήσεις   από την καθημερινή ζωή της Νάουσας.

Τρίτη, 16 Ιουνίου 2026 16:10

Πόσες Ακόμη;

Της Σοφίςα Τολιοπούλου
Κοινωνιολόγος

Κέντρο Συμβουλευτικής Υποστήριξης Γυναικών Δήμου Βέροιας

Καπετάν Άγρα 3Α

τηλ.:2331065304

mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Δευτ . - Παρ. : 08:00-16:00

Η χθεσινή γυναικοκτονία στη Δράμα έρχεται να προστεθεί σε έναν μακρύ και οδυνηρό κατάλογο γυναικών που έχασαν τη ζωή τους από τα χέρια συζύγων, συντρόφων ή πρώην συντρόφων τους. Έναν κατάλογο που, δυστυχώς, φαίνεται να μην έχει τέλος.

Και όμως, κάθε φορά που μια γυναίκα δολοφονείται, η δημόσια συζήτηση μετατοπίζεται συχνά από το ίδιο το έγκλημα στην αμφισβήτηση του όρου «γυναικοκτονία». Ίσως, τελικά, το ερώτημα δεν είναι γιατί χρησιμοποιούμε τον όρο, αλλά γιατί κάποιοι επιμένουν να τον αρνούνται. Τι είναι αυτό που ενοχλεί περισσότερο; Η λέξη ή η πραγματικότητα που περιγράφει; Γιατί όσο συζητάμε για την ορολογία, οι γυναίκες συνεχίζουν να δολοφονούνται από άνδρες που θεωρούν ότι έχουν δικαίωμα πάνω στη ζωή τους. Και καμία γλωσσική άρνηση δεν μπορεί να σβήσει αυτή την αλήθεια.

Κάθε φορά που μια τέτοια είδηση βλέπει το φως της δημοσιότητας, η κοινωνία συγκλονίζεται. Για λίγες ημέρες συζητά, αναρωτιέται, εκφράζει οργή και θλίψη. Σύντομα όμως η επικαιρότητα αλλάζει και το ενδιαφέρον μετατοπίζεται αλλού, μέχρι την επόμενη γυναίκα που θα προστεθεί στα στατιστικά της έμφυλης βίας.

Όμως πίσω από κάθε αριθμό υπάρχει μια ανθρώπινη ζωή. Υπάρχει μια γυναίκα με όνειρα, σχέδια, σχέσεις, παιδιά, φίλους και συγγενείς. Υπάρχει μια ιστορία που συχνά προηγήθηκε της δολοφονίας: χρόνια ελέγχου, ψυχολογικής κακοποίησης, απειλών, φόβου, απομόνωσης και, πολλές φορές, σωματικής βίας. Η γυναικοκτονία δεν εμφανίζεται ξαφνικά. Αποτελεί το ακραίο και συχνά προβλέψιμο αποτέλεσμα μιας κλιμακούμενης έμφυλης βίας.

Η κοινωνία εξακολουθεί να αντιμετωπίζει με δυσκολία το φαινόμενο. Συχνά αναζητούνται εξηγήσεις που μεταθέτουν το βάρος από τον δράστη στις «συνθήκες», στην «ένταση της στιγμής», στην «κακή ψυχολογία» ή στα

«οικογενειακά προβλήματα». Όμως καμία δυσκολία, καμία σύγκρουση και κανένα προσωπικό αδιέξοδο δεν μπορεί να δικαιολογήσει την αφαίρεση μιας ανθρώπινης ζωής.

Παράλληλα, είναι σημαντικό να αναγνωρίσουμε ότι πολλές γυναίκες που βιώνουν κακοποιητικές συμπεριφορές δεν μπορούν εύκολα να αποχωρήσουν από μια βίαιη σχέση. Ο φόβος, η οικονομική εξάρτηση, η ύπαρξη παιδιών, η κοινωνική πίεση, η έλλειψη υποστηρικτικού δικτύου και οι απειλές του δράστη αποτελούν ισχυρούς παράγοντες εγκλωβισμού. Για τον λόγο αυτό, η συχνή ερώτηση «γιατί δεν έφυγε;» χρειάζεται να αντικατασταθεί από το «τι μπορούμε να κάνουμε ως κοινωνία ώστε να είναι ασφαλής όταν αποφασίσει να φύγει;».

Και ίσως ήρθε η ώρα να θέσουμε με ειλικρίνεια κάποια δύσκολα ερωτήματα. Ποιος γαλουχεί τους άνδρες που θεωρούν ότι η σύντροφός τους είναι κτήμα τους; Ποιος κανονικοποιεί τη ζήλια ως απόδειξη αγάπης, τον έλεγχο ως ενδιαφέρον και την κυριαρχία ως στοιχείο ανδρισμού; Ποιος σιωπά όταν ακούει σεξιστικά σχόλια, όταν υποτιμώνται οι γυναίκες, όταν η βία αντιμετωπίζεται ως «οικογενειακή υπόθεση»; Ο δράστης είναι ο μόνος υπεύθυνος για το έγκλημά του. Όμως η κοινωνία δεν μπορεί να αποποιείται τη δική της ευθύνη όταν εξακολουθεί να αναπαράγει στερεότυπα, να ανέχεται συμπεριφορές ελέγχου και να κλείνει τα μάτια στα προειδοποιητικά σημάδια. Κάθε γυναικοκτονία δεν είναι μόνο η αποτυχία ενός ανθρώπου να σεβαστεί τη ζωή μιας γυναίκας· είναι και μια υπενθύμιση των συλλογικών μας αποτυχιών.

Η πρόληψη των γυναικοκτονιών δεν αφορά μόνο τις γυναίκες που υφίστανται βία. Αφορά όλους και όλες μας. Αφορά την εκπαίδευση των παιδιών σε σχέσεις ισότητας και σεβασμού. Αφορά την αμφισβήτηση στερεοτύπων που συνδέουν την αγάπη με την κτητικότητα και τον έλεγχο. Αφορά την έγκαιρη αναγνώριση των προειδοποιητικών ενδείξεων και την ενίσχυση των δομών υποστήριξης που βρίσκονται δίπλα στις γυναίκες.

Κάθε γυναικοκτονία είναι μια υπενθύμιση ότι η έμφυλη βία δεν αποτελεί ιδιωτική υπόθεση. Είναι κοινωνικό πρόβλημα, ζήτημα ανθρωπίνων δικαιωμάτων και θέμα δημόσιας ασφάλειας. Και όσο συνεχίζουμε να μετράμε χαμένες ζωές, δεν μπορούμε να μιλάμε για μεμονωμένα περιστατικά. Μιλάμε για ένα φαινόμενο που απαιτεί συλλογική ευθύνη, διαρκή εγρήγορση και ουσιαστική δράση.

Η καλύτερη τιμή στη μνήμη των γυναικών που χάθηκαν δεν είναι η στιγμιαία αγανάκτηση. Είναι η δέσμευση να δημιουργήσουμε μια κοινωνία όπου καμία γυναίκα δεν θα φοβάται μέσα στο ίδιο της το σπίτι και όπου καμία ζωή δεν θα χάνεται επειδή κάποιος θεώρησε ότι είχε δικαίωμα να την ελέγχει ή να την κατέχει.

«ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ Η ΜΟΝΗ- ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΗ»

Ολοκληρώθηκε την Κυριακή 14 Ιουνίου 2026, το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Boccia το οποίο διοργάνωσε η Εθνική Αθλητική Ομοσπονδία ΑμεΑ σε συνδιοργάνωση με την Περιφέρεια Αττικής, στο Κλειστό Γυμναστήριο Ζωφριάς, στην Αθήνα. Στους αγώνες συμμετείχαν πάνω από 80 αθλητές και αθλήτριες από αθλητικά σωματεία όλα της χώρας, χωρισμένοι σε 4 κατηγορίες και αγωνιζόμενοι σε Ατομικά Ανδρών/Γυναικών, Ζευγάρια και Ομαδικό.  Το σωματείο της Βέροιας, το "Εν Σώματι Υγιεί", συμμετείχε τελικά μόνο με τον Ντουμανόπουλο Νικόλαο στην κατηγορία BC4 Ανδρών, αφού η αθλήτρια Αστερίου Αναστασία, δε μπόρεσε να μεταβεί στην Αθήνα για σοβαρούς προσωπικούς λόγους.

Στο αγωνιστικό κομμάτι, ο Ντουμανόπουλος κατέκτησε την τρίτη θέση, αλλά λόγω αποβολής του αθλητή Πολίτση Πολυχρόνη που ήρθε δεύτερος, αναβαθμίστηκε στη δεύτερη θέση και πήρε το αργυρό μετάλλιο. Αυτό ήταν και το 5ο σερί αργυρό μετάλλιο του Ντουμανόπουλου στα Πανελλήνια Πρωταθλήματα Boccia από το 2022 ως σήμερα.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα

Αγώνες Ομίλου:

Πολίτσης (Α.Σ.Α.Χ.) - Ντουμανόπουλος (Εν Σώματι Υγιεί) = 5-3

Ντουμανόπουλος (Εν Σώματι Υγιεί) - Σταμούλης (ΠΑΟ ΑμεΑ) = 7-1

Ημιτελικός:

Κωνσταντόπουλος (Α.Σ.Α.Χ.) - Ντουμανόπουλος (Εν Σώματι Υγιεί) = 0-9

Μικρός Τελικός:

Καλαϊτζιδάκης (Αρίων Χανίων) - Ντουμανόπουλος (Εν Σώματι Υγιεί) = 2-3

 

Τελική Κατάταξη:

1. Κωνσταντόπουλος (Α.Σ.Α.Χ.)

2. Ντουμανόπουλος (Εν Σώματι Υγιεί)

3. Καλαϊτζιδάκης (Αρίων Χανίων)

Τον αθλητή μας συνόδευσαν οι γονείς του κ. Ντουμανόπουλος Θωμάς και κ. Παρίση Μαρία και ο προπονητής του κ. Καραϊωσήφ Αλέξανδρος.

Επόμενη αγωνιστική υποχρέώση για τον Ντουμανόπουλο, το World Boccia Challenger στο Πόζναν της Πολωνίας, στις αρχές Αυγούστου, σε μια προσπάθεια να διατηρήσει και να βελτιώσει τη θέση του στην Παγκόσμια Κατάταξη του αθλήματος.

Μία σπουδαία επιτυχία, που αποτελεί σημείο αναφοράς στην ιστορία του συλλόγου, πέτυχε ο Αθλητικός Όμιλος Νάουσας Ηρακλής, κατακτώντας το Χρυσό Μετάλλιο στο «HellasGymforLifeChallenge2026», που διοργάνωσε η Ελληνική Γυμναστική Ομοσπονδία στις Ολυμπιακές Εγκαταστάσεις Παιανίας.

Ο σύλλογός μας συμμετείχε για πρώτη φορά στη συγκεκριμένη κορυφαία διοργάνωση της «Γυμναστικής για Όλους» και κατάφερε να ξεχωρίσει ανάμεσα σε εκατοντάδες προγράμματα από ολόκληρη την Ελλάδα, αποσπώντας την ανώτατη διάκριση.

Η ομάδα του Α.Ο. Νάουσας Ηρακλή αγωνίστηκε την Κυριακή 14 Ιουνίου 2026 παρουσιάζοντας το πρόγραμμα «Ναυαγοί του Ουρανού», ένα πρόγραμμα με έντονη θεατρικότητα, δυναμισμό και συγκινησιακή φόρτιση, το οποίο απέσπασε το θερμό χειροκρότημα των θεατών και την αναγνώριση της κριτικής επιτροπής.

Το HellasGymforLifeChallengeαποτελεί μέρος του HellasGymFestival, της μεγαλύτερης γιορτής της Γυμναστικής για Όλους στη χώρα μας, με τη συμμετοχή 9.235 αθλητών και αθλητριών, 545 προπονητών και 419 προγραμμάτων από κάθε γωνιά της Ελλάδας. Η διάκριση αυτή αποκτά ακόμη μεγαλύτερη αξία αν αναλογιστεί κανείς το υψηλό επίπεδο της διοργάνωσης και τον έντονο συναγωνισμό.

Την ομάδα του Α.Ο. Νάουσας Ηρακλή αποτέλεσαν οι αθλήτριες:

Ζωή Μίγγα, Μαρία Πενέκελη, Σταυρούλα Στάνιου, Ισαβέλλα Καρυδά, Ελισάβετ Νούκου, Αναστασία Νούκου, Σοφία Λαδά, Κατερίνα Παπαϊωάννου, Ευφημία Πολάκη, Κατερίνα Μπογδάνου, Μαρία-Ειρήνη Καζαντζή, Αμαλία Κιάτση, Παναγιώτα Μάρα, Ελένη Ντούλη, Βασιλική Αντιφάκου και Μανόλια Χατζηιωαννίδου.

Προπονήτρια της ομάδας ήταν η Ευγενία Ζάλιου, η οποία με την αφοσίωση, τη γνώση και τη δημιουργικότητά της συνέβαλε καθοριστικά στην προετοιμασία και στην επιτυχία του προγράμματος.

Η Διοίκηση του Αθλητικού Ομίλου Νάουσας Ηρακλής εκφράζει τα θερμά της συγχαρητήρια στις αθλήτριες και στην προπονήτριά τους για τη σπουδαία αυτή διάκριση, που αποτελεί καρπό συστηματικής προσπάθειας, συνεργασίας και αγάπης για τη γυμναστική.

Η επιτυχία αυτή γεμίζει υπερηφάνεια ολόκληρη την αθλητική οικογένεια του συλλόγου και αποδεικνύει ότι με όραμα, επιμονή και ομαδικότητα, ακόμη και τα πιο μεγάλα όνειρα μπορούν να γίνουν πραγματικότητα.

Θερμάσυγχαρητήρια σεόλες!

Το Σάββατο 13 Ιουνίου  και ώρα 18:00 πραγματοποιήθηκε στο Θερινό Δημοτικό Θέατρο Νάουσας η εκδήλωση βράβευσης της Ε.Μ.Ε. Ημαθίας για τους μαθητές των Δημοτικών Σχολείων που διακρίθηκαν στους μαθηματικούς διαγωνισμούς «Παιχνίδι και Μαθηματικά» και «Στέλιος Μιόγλου» (Β΄ Φάση Δημοτικών).

Η εκδήλωση αποτέλεσε μια ξεχωριστή γιορτή για τη μαθηματική σκέψη, την προσπάθεια και την αριστεία των μαθητών, οι οποίοι με την επιμονή, τη δημιουργικότητα και τις γνώσεις τους κατάφεραν να διακριθούν στους διαγωνισμούς αυτούς.

Τη βράβευση τίμησαν με την παρουσία τους εκπρόσωποι της πολιτείας, της τοπικής αυτοδιοίκησης και της εκκλησίας. Συγκεκριμένα παρευρέθηκαν ο πατήρ Παΐσιος ως εκπρόσωπος της Ιεράς Μητροπόλεως, οι Βουλευτές Ημαθίας κ. Αναστάσιος Μπαρτζώκας και κ. Βασίλειος Κοτίδης, καθώς και η Αντιδήμαρχος Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Νάουσας κ. Χριστίνα Ράλλη.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης απονεμήθηκαν έπαινοι και βραβεία στους διακριθέντες μαθητές, ενώ τονίστηκε η σημασία της ενασχόλησης με τα μαθηματικά ως μέσου ανάπτυξης της κριτικής σκέψης, της δημιουργικότητας και της αγάπης για τη γνώση.

Η Ε.Μ.Ε. Ημαθίας συγχαίρει θερμά όλους τους μαθητές για τις επιτυχίες τους, καθώς και τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς που στηρίζουν διαρκώς την εκπαιδευτική τους πορεία. Παράλληλα, ευχαριστεί όλους όσοι συνέβαλαν στην επιτυχή διοργάνωση και πραγματοποίηση της εκδήλωσης.

Για τη Διοικούσα Επιτροπή

του Παραρτήματος Ημαθίας της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας

Η Πρόεδρος

Χαρίκλεια Σαραφοπούλου

Η Γενική Γραμματέας

Αλεξάνδρα Στυλιανίδου

 

Ενώπιον του Δημάρχου Βέροιας, Κωνσταντίνου Βοργιαζίδη, πραγματοποιήθηκε το πρωί της Δευτέρας, 15 Ιουνίου 2026, η τελετή ορκωμοσίας δυο νέων υπαλλήλων του δήμου.

Πρόκειται για τον κ. Κωνσταντίνου Οικονόμου του Θεμιστοκλή κλάδου/ειδικότητας ΠΕ Διοικητικού – Οικονομικού (ΦΕΚ 2758/05-06-2026 τεύχος Γ΄) και τον κ. Ιωάννη Αθανασιάδη του Φωτίου κλάδου/ειδικότητας ΠΕ Διοικητικού – Οικονομικού (ΦΕΚ 2758/05-06-2026 τεύχος Γ΄) που διορίστηκαν σε κενές οργανικές θέσεις του Δήμου.

Ο Δήμαρχος Βέροιας ευχήθηκε στους νέους υπαλλήλους καλή δύναμη στα νέα τους καθήκοντα, υπογραμμίζοντας την σημασία της προσφοράς και της παρουσίας τους στην καθημερινή λειτουργία του δήμου.

Στην τελετή ορκωμοσίας παρευρέθηκε και ο Αντιδήμαρχος Οικονομικών, κ. Κωνσταντίνος Βασιλειάδης.

Η ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ: «ΕΓΩ ΘΑ ΣΑΣ ΤΑ ΠΩ!»

ΘΕΑΤΡΟ ΑΛΣΟΥΣ «ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ»

ΤΡΙΤΗ 14 ΙΟΥΛΙΟΥ | 21:15

  • Εισιτήρια:https://www.more.com/gr-el/tickets/theater/ego-tha-sas-ta-po-epitheorisi/

 

Μετά τη θριαμβευτική πορεία της στην Αθήνα, τα συνεχόμενα sold out και την ενθουσιώδη υποδοχή κοινού και κριτικών, η μεγάλη επιτυχία της χρονιάς «Εγώ θα σας τα πω!» έρχεται για μία μοναδική παράσταση στη Βέροια, την Τρίτη 14 Ιουλίου, στο Θέατρο Άλσους «Μελίνα Μερκούρη».

Η ξεκαρδιστική και αιχμηρή επιθεώρηση των Γεράσιμου Ευαγγελάτου και Δημήτρη Χαλιώτη, με μουσική του Θέμη Καραμουρατίδη και τη σκηνοθετική υπογραφή του Βαγγέλη Θεοδωρόπουλου, έρχεται να αποδείξει πως η επιθεώρηση παραμένει πιο ζωντανή, πιο ανατρεπτική και πιο αναγκαία από ποτέ!

Στη σκηνή συναντιούνται ο αγαπημένος Δημήτρης Πιατάς, η μοναδική Ελένη Κοκκίδου, ο Δημήτρης Μακαλιάς, η Γιούλη Τσαγκαράκη, ο Ζερόμ Καλούτα, η Σύρμω Κεκέ, η Μαρία Διακοπαναγιώτου, ο Αλέξης Βιδαλάκης και ο Θανάσης Ισιδώρου, σε μια εκρηκτική θεατρική σύμπραξη που συνδυάζει υποκριτική δεξιοτεχνία, μουσικότητα, χορό και αστείρευτη σκηνική ενέργεια.

Λατρεμένοι πρωθυπουργοί, woke agenda, TikTok επικοινωνιακά επιτελεία, «τραμπικοί» πατριώτες, corporate meetings, φαντασμένοι υπουργοί, μια εναλλακτική Eurovision και κάθε λογής ελληνικές παραδοξότητες παρελαύνουν από τη σκηνή σε ένα δίωρο απολαυστικής θεατρικής απογείωσης.

Ένα μεγάλο καλοκαιρινό θεατρικό γεγονός που έρχεται να σκορπίσει γέλιο σε κάθε γωνιά της χώρας και να θυμίσει γιατί η επιθεώρηση παραμένει το πιο ζωντανό και αγαπημένο είδος του ελληνικού κοινού.

ΤΙ ΕΓΡΑΨΑΝ ΚΡΙΤΙΚΟΙ & ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ

Τώνια Καράογλου | Αθηνόραμα

«Διαθέτει ρυθμό, ευστοχία και την ικανότητα να μετατρέπει τη συλλογική δυσφορία σε γέλιο. [...]  Η σκηνοθεσία του Βαγγέλη Θεοδωρόπουλου συλλαμβάνει το πνεύμα και τον παλμό του είδους».

Όλγα Σελλά | oanagnostis.gr

«Μια επιθεώρηση για να είναι επιτυχημένη, χρειάζεται και καλούς ηθοποιούς που να μπορούν να κάνουν τα πάντα: να τραγουδάνε, να χορεύουν, να ατακάρουν διαρκώς, να αυτοσχεδιάζουν οπωσδήποτε εντάσσοντας και θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας στα κείμενά τους. Όλα αυτά υπήρχαν στην παράσταση του Βαγγέλη Θεοδωρόπουλου. [...] Μια επιτυχημένη «αναβίωση»  της επιθεώρησης στον 21ο αιώνα.  Ήταν ένα ριψοκίνδυνο, αλλά, τελικά, επιτυχημένο εγχείρημα και στοίχημα».

Ζωή Δημητρίου | LadyLike.gr

«Αν ψάχνεις πολιτική σάτιρα, δύσκολα θα βρεις καλύτερη από την παράσταση Εγώ θα σας τα πω!. Αν αγαπάς την παραδοσιακή επιθεώρηση, θα βρεις τη γνωστή συνταγή επιτυχίας: χορό, τραγούδι, μικρά αυτοτελή σκετς για την τρέχουσα πολιτική και κοινωνική πραγματικότητα. Έχει ταλαντούχους πρωταγωνιστές, καλογραμμένα επιθεωρησιακά αστεία, τρομερά κείμενα και υπέροχη μουσική. Αν ψάχνεις μια παράσταση για να γελάσεις λυτρωτικά, μην τη χάσεις».

Σωτήρης Σουλούκος | AllAboutArts.gr

«Η παράσταση καταφέρνει να ισορροπήσει ανάμεσα στη σάτιρα και τον προβληματισμό, προσφέροντας δύο ώρες γεμάτες γέλιο, μουσική και αιχμηρά σχόλια για όσα συμβαίνουν γύρω μας [...] Η σάτιρα δεν μετατρέπεται σε εύκολη καταγγελία ούτε σε επιφανειακό σχολιασμό [...] Με έξυπνο κείμενο, φρέσκια σκηνοθετική ματιά και υψηλό επίπεδο ερμηνειών, το «Εγώ θα σας τα πω» αποδεικνύει ότι η επιθεώρηση όχι μόνο παραμένει ζωντανή, αλλά εξακολουθεί να έχει πολλά και ουσιαστικά πράγματα να μας πει».

Χρύσα Κοκκίνου | θεατρο.gr

«Μια επιθεώρηση όπως θα έπρεπε να είναι σήμερα: σύγχρονη, τολμηρή, γρήγορη, με ωραία μουσική, χορό, γέλιο και πολλές αλήθειες κρυμμένες πίσω από τη σάτιρα. Αξίζει να τη δει κανείς όχι μόνο για να γελάσει, αλλά και για να αναγνωρίσει μέσα της κομμάτια της καθημερινότητας».

 

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ

Σκηνοθεσία: Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος
Κείμενα – Στίχοι τραγουδιών: Γεράσιμος Ευαγγελάτος, Δημήτρης Χαλιώτης
Πρωτότυπα τραγούδια – Μουσική – Ενορχηστρώσεις: Θέμης Καραμουρατίδης
Σκηνικά – Κοστούμια: Μαγδαληνή Αυγερινού
Κίνηση: Αλέξανδρος Σταυρόπουλος
Σχεδιασμός φωτισμών: Αποστόλης Κουτσιανικούλης
Φωνητική διδασκαλία: Αποστόλης Ψυχράμης
Βοηθός σκηνοθέτη: Πάνος Κορογιαννάκης
Βοηθός σκηνογράφου – ενδυματολόγου: Αγγελική Πολίτη
Φωτογραφίες – Artwork– Trailer: Χρήστος Συμεωνίδης
Μουσικοί επί σκηνής:
Αντώνης Παλαμάρης (μουσική διεύθυνση, πλήκτρα)
Κωστής Πυρένης (κιθάρες)
Βαγγέλης Οικονόμου (μπάσο)
Δημήτρης Τσόλης (τύμπανα, programming)
Παρτιτούρες: Άρης Ζέρβας

Παίζουν

Δημήτρης Πιατάς, Ελένη Κοκκίδου, Δημήτρης Μακαλιάς, Γιούλη Τσαγκαράκη, Ζερόμ Καλούτα, Σύρμω Κεκέ, Μαρία Διακοπαναγιώτου, Αλέξης Βιδαλάκης, Θανάσης Ισιδώρου

 

ΠΕΡΙΟΔΕΙΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2026

8 Ιουλίου – Θεσσαλονίκη – Ανοιχτό Θέατρο Συκεών «Μάνος Κατράκης»

10 Ιουλίου – Βόλος – Δημοτικό Θέατρο «Μελίνα Μερκούρη»

12 Ιουλίου – Δίον – Αρχαίο Θέατρο Δίου

14 Ιουλίου – Βέροια – Θέατρο Άλσους «Μελίνα Μερκούρη»

15 Ιουλίου – Κοζάνη – Ανοιχτό Θέατρο Ποντοκώμης «Μίκης Θεοδωράκης»

16 Ιουλίου – Σέρρες – Ανοιχτό Αμφιθέατρο ΔΙΠΑΕ Σερρών

17 Ιουλίου – Λάρισα – Κηποθέατρο Αλκαζάρ

18 Ιουλίου – Δελφοί – Υπαίθριο Θέατρο «Φρύνιχος»

20 Ιουλίου – Αίγιο – Θέατρο «Γιώργος Παππάς»

21 Ιουλίου – Ήλιδα – Θέατρο Αρχαίας Ήλιδας

22 Αυγούστου – Καλαμάτα – Ανοιχτό Θέατρο Καλαμάτας

Νέοι σταθμοί θα ανακοινώνονται σταδιακά!

Εισιτήρια:https://www.more.com/gr-el/tickets/theater/ego-tha-sas-ta-po-epitheorisi/