Παρασκευή, Ιούνιος 26, 2026
Follow Us
24oresimathia

24oresimathia

Από την Ενωτική Ομοσπονδία Αγροτικών Συλλόγων Ημαθίας ανακοινώθηκαν τα εξής:

Την ώρα που οι βιοπαλαιστές αγρότες παλεύουν να κρατήσουν όρθια τα χωράφια και τις οικογένειές τους, κυβέρνηση, Υπουργείο, Περιφέρεια και οι αρμόδιες εποπτεύουσες αρχές των ΤΟΕΒ και ΓΟΕΒ προχωρούν σε πιέσεις και μέτρα είσπραξης για τα χρέη προς τους οργανισμούς άρδευσης.

Δεν γίνεται να ζητούν από τον αγρότη να πληρώσει νερό όταν δεν του μένει ούτε το μεροκάματο.

Στην περιοχή της Αλεξάνδρειας, όπως και σε πολλές άλλες περιοχές, αγρότες βρίσκονται αντιμέτωποι με χρέη προς τους ΤΟΕΒ την ίδια ώρα που το κόστος άρδευσης, ρεύματος και παραγωγής έχει εκτοξευτεί. Παραγωγοί που παλεύουν να σώσουν τις καλλιέργειές τους απειλούνται με βεβαιώσεις στο Δημόσιο και οικονομική ασφυξία επειδή απλά προσπαθούν να συνεχίσουν να καλλιεργούν.

Την ίδια στιγμή, κυβέρνηση, Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης, Περιφέρεια και οι αρμόδιες υπηρεσίες που εποπτεύουν ΤΟΕΒ και ΓΟΕΒ έχουν τεράστιες ευθύνες για τη διαχρονική εγκατάλειψη των αρδευτικών υποδομών, την υποχρηματοδότηση και την εκτόξευση του ενεργειακού κόστους που μεταφέρεται στις πλάτες των παραγωγών.

Οι αγρότες δεν χρεώθηκαν επειδή έζησαν πλουσιοπάροχα. Χρεώθηκαν γιατί το αγροτικό ρεύμα έχει εκτιναχθεί, το κόστος παραγωγής τσακίζει κάθε καλλιέργεια, οι έμποροι αγοράζουν τα προϊόντα σε εξευτελιστικές τιμές και το νερό, που είναι όρος επιβίωσης της παραγωγής, αντιμετωπίζεται σαν εμπόρευμα.

Μας χρεώνουν για να μπορούμε να παράγουμε τροφή.

Είναι πρόκληση να απειλούνται παραγωγοί με βεβαιώσεις στο Δημόσιο και κατασχέσεις την ώρα που χιλιάδες αγρότες δεν ξέρουν αν θα μπορέσουν να ποτίσουν αύριο. Αν σταματήσει η λειτουργία των αντλιοστασίων και του αρδευτικού δικτύου, θα κλείσουν χωράφια και σπίτια.

Απαιτούμε:

• Να σταματήσει κάθε διαδικασία βεβαίωσης και αναγκαστικής είσπραξης χρεών αγροτών προς τους ΤΟΕΒ.

• Να υπάρξει ουσιαστική ρύθμιση των οφειλών με διαγραφή προσαυξήσεων και πάγωμα χρεών.

• Φθηνό αγροτικό ρεύμα τώρα.

• Καμία διακοπή νερού μέσα στην αρδευτική περίοδο.

• Άμεση κρατική χρηματοδότηση για ΤΟΕΒ και ΓΟΕΒ ώστε να διασφαλιστεί η λειτουργία του αρδευτικού δικτύου.

• Σύγχρονα έργα υποδομής, συντήρησης και εκσυγχρονισμού των αρδευτικών δικτύων με ευθύνη του κράτους.

Το νερό δεν είναι εμπόρευμα. Είναι προϋπόθεση για να υπάρξει παραγωγή και ζωή στην ύπαιθρο.

Καλούμε τους αγρότες να δυναμώσουν τον συλλογικό αγώνα μέσα από τους Αγροτικούς Συλλόγους και την Ομοσπονδία μας. Μόνο η οργανωμένη διεκδίκηση μπορεί να βάλει φρένο στον εκβιασμό και το ξεκλήρισμα της μικρομεσαίας αγροτιάς.

Κανένας αγρότης μόνος του.

Χωρίς νερό δεν υπάρχει παραγωγή.

Η Ενωτική Ομοσπονδία Αγροτικών Συλλόγων Ημαθίας

Από "Τα Παιδιά της Άνοιξης" έγιναν γνωστά τα εξής:

Με βαθιά συγκίνηση, χαρά και υπερηφάνεια, ο Σύλλογός μας συμμετείχε στους Geri Olympics 2026 – Γηριατρικούς Ολυμπιακούς Αγώνες, συμβάλλοντας τόσο στη διεξαγωγή των αγώνων όσο και στην οργάνωση της τελετής λήξης.

Για εμάς, η συμμετοχή αυτή δεν ήταν απλώς μια ακόμη δράση. Ήταν κάτι πραγματικά μοναδικό και συγκλονιστικό. Μια ημέρα γεμάτη χαμόγελα, συγκίνηση, συνεργασία και αυθεντική ανθρώπινη επαφή. Μια υπενθύμιση πως ο αθλητισμός, η προσφορά και η συνύπαρξη μπορούν να ενώσουν ανθρώπους, γενιές, φορείς και χώρες.

Η παρουσία και η συμμετοχή ανθρώπων από την Ελλάδα και την Κύπρο δημιούργησαν μια μεγάλη αγκαλιά αποδοχής, συνεργασίας και αλληλεγγύης. Μέσα από κάθε αγώνα, κάθε χειροκρότημα και κάθε στιγμή κοινής προσπάθειας, αναδείχθηκε με τον πιο όμορφο τρόπο η αξία της συμμετοχής και της ανθρώπινης σύνδεσης.

Ιδιαίτερη τιμή αποτέλεσε η παρουσία των καθηγητών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, κ. Παναγιώτη Μπαμίδη και κ. Στέφανου Τριαρίδη, οι οποίοι τίμησαν τη διοργάνωση και προσέδωσαν ακόμη μεγαλύτερη αξία στη σημαντική αυτή ημέρα.

Θερμές ευχαριστίες εκφράζουμε στους ανθρώπους της Στέγης Καϊμακλίου «Αρχάγγελος Μιχαήλ» για την παρουσία τους, τη συνεργασία και την πολύτιμη υποστήριξή τους σε όλη τη διάρκεια της διοργάνωσης.

Ευχαριστούμε από καρδιάς όλους τους διοργανωτές, τους συνεργάτες και τους εθελοντές που συνέβαλαν στην επιτυχία αυτής της ξεχωριστής ημέρας.

Τέτοιες δράσεις έχουν ανεκτίμητη αξία. Γιατί δεν δημιουργούν μόνο όμορφες αναμνήσεις. Δημιουργούν γέφυρες ανάμεσα στους ανθρώπους, στις ηλικίες, στις εμπειρίες και στα κοινά μας όνειρα.

Συνεχίζουμε με την ίδια αγάπη, το ίδιο πάθος και την ίδια πίστη σε έναν κόσμο πιο συμμετοχικό, πιο ανθρώπινο και πιο φωτεινό για όλους.

Το Ωδείο της Ιεράς Μητροπόλεως Βεροίας, Ναούσης και Καμπανίας, στο πλαίσιο των ΛΒ΄ Παυλείων και με αφορμή τη λήξη των μαθημάτων του Παιδικού Εργαστηρίου Ζωγραφικής – Αγιογραφίας παιδιών και νέων, διοργανώνει μια ξεχωριστή γιορτή χαράς, δημιουργίας και καλλιτεχνικής έκφρασης για όλα τα παιδιά.

Η εκδήλωση, με τίτλο «ΔΟΣ ΜΟΙ ΤΟΥΤΟ ΤΟ ΥΔΩΡ», θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 7 Ιουνίου 2026, στις 7:30 μ.μ., στον αύλειο χώρο του Ωδείου και είναι αφιερωμένη στη θεματολογία του νερού και του Αγίου Βαπτίσματος.

Τα παιδιά που θα συμμετάσχουν θα έχουν την ευκαιρία να ζωγραφίσουν, να τραγουδήσουν και να εκφραστούν δημιουργικά μέσα από την τέχνη, υποδεχόμενα το καλοκαίρι με χρώματα, μουσική και χαμόγελα.

Παράλληλα, θα λειτουργεί Έκθεση Ζωγραφικής με έργα των παιδιών του Εργαστηρίου, υπό την επιμέλεια της υπεύθυνης καθηγήτριας κ. Χαράς Κοσμίδου.

Η είσοδος για το κοινό είναι ελεύθερη.

Έργα που δημιουργήθηκαν κατά τη διάρκεια της καλλιτεχνικής χρονιάς με την διδασκαλία τηςΣταματίας Κατσιγιαννοπούλου, από τους συμμετέχοντες του Τμήματος Ζωγραφικής Ενηλίκων και Εφήβων, της ΚΕΠΑ Δήμου Βέροιας, θα παρουσιαστούν στο φουαγιέ της Αντωνιάδειας Στέγης Γραμμάτων και Τεχνών.

Τα εγκαίνια θα γίνουν την Τετάρτη 3 Ιουνίου 2026 στις 7.00μμ,ενώ η έκθεση θα παραμείνει ανοιχτή για το κοινό έως και την Τρίτη 9 Ιουνίου 2026. Η φετινή παρουσίαση περιλαμβάνει έργα σε διαφορετικές τεχνικές, όπως λάδι, κάρβουνο, παστέλ, ακουαρέλα, μολύβι, ξυλομπογιές, μελάνι και μικτές τεχνικές, που αναδεικνύουν τη δημιουργικότητα, την εξέλιξη και την προσωπική έκφραση των μαθητών. Ιδιαίτερη θέση στην έκθεση κατέχουν τα έργα των εφήβων μαθητών, τα οποία εστιάζουν στην προετοιμασία για τις Σχολές Καλών Τεχνών, μέσα από ασκήσεις ακαδημαϊκού σχεδίου, μελέτη σύνθεσης και απόδοση προτομής.

Ώρες λειτουργίας: 11.00 – 13.00 και 18.00 – 21.00

Η είσοδος για το κοινό είναι ελεύθερη.

Ο Δήμος Αλεξάνδρειας, οι Πρόσκοποι Αλεξάνδρειας και εθελοντές της “Ομάδας Δράσεων Ενεργών Πολιτών Δήμου Αλεξάνδρειας” προσκαλούν μικρούς και μεγάλους στην 2η ΠΟΔΗΛΑΤΟΒΟΛΤΑ στην καρδιά της πόλης, την Κυριακή 14 Ιουνίου 2026.

Παράλληλα με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Αιμοδότη που γιορτάζεται στις 14 Ιουνίου το Τμήμα Κοινωνικής Πολιτικής και Προστασίας του Πολίτη και η “Ομάδα Εθελοντών Αιμοδοτών” του Δήμου διοργανώνει δράση ενημέρωσης μπροστά στο Πνευματικό Κέντρο Αλεξάνδρειας με σκοπό την ευαισθητοποίηση νέων εθελοντών Αιμοδοτών.

Η προσέλευση ξεκινά στις 10:30 π.μ. στο Πνευματικό Πολιτιστικό Κέντρο Αλεξάνδρειας, όπου θα πραγματοποιούνται οι δηλώσεις συμμετοχής, ενώ η εκκίνηση θα δοθεί στις 11:30 π.μ.

Η διαδρομή είναι ασφαλής και εύκολη, κατάλληλη για όλες τις ηλικίες, και θα συνοδευτεί από μουσική, κεφάτους ρυθμούς και μια γιορτινή ατμόσφαιρα που θα απλωθεί σε ολόκληρη την πόλη!

Η δράση υλοποιείται με αφορμή την παγκόσμια ημέρα ποδηλάτου, στο πλαίσιο των πρωτοβουλιών του Δήμου για την ενίσχυση της βιώσιμης κινητικότητας, της οικολογικής συνείδησης και της σωματικής ευεξίας των πολιτών.

  • Η συμμετοχή είναι δωρεάν
  • Στο τέλος της διαδρομής όλοι οι συμμετέχοντες θα μπούνε σε κλήρωση για το μεγάλο δώρο της εκδήλωσης, ένα ΠΟΔΗΛΑΤΟ!
  • Όλοι οι ποδηλάτες στο τέλος της διαδρομής θα λάβουν βεβαίωση συμμετοχής

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί με τη συνδρομή
του Περιφερειακού Τμήματος Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού Αλεξάνδρειας

Ελάτε να ζήσουμε μαζί μια ξεχωριστή μέρα με ποδήλατο, χαμόγελα και κέφι!


Πληροφορίες & δηλώσεις συμμετοχής

στα Γραφεία της Δ/νσης Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας και Πολιτισμού
Πλατεία Σιδηροδρομικού Σταθμού Αλεξάνδρειας

Υπεύθυνη κ. Πάντου Βασιλική 
Τηλ. επικοινωνίας 23330-53217 (εσωτ. 1)
Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

ΟΙ
ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΙ

ΕΛΕΝΗ ΛΑΦΑΖΑΝΗ                    ΑΘ. ΠΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ

Στην ΕΡΤ3 και στην εκπομπή «Περίμετρος», με τη δημοσιογράφο Κατερίνα Ρενιέρη, μίλησε ο Δήμαρχος Ηρωικής Πόλεως Νάουσας κ. Νίκος Κουτσογιάννης, αναφερόμενος στη σημαντική εξέλιξη της αναγνώρισης των νερών του Αγίου Νικολάου Κοπανού ως ιαματικών.

Πρόκειται για ένα ιδιαίτερα σημαντικό γεγονός για τον Δήμο Νάουσας, καθώς η αναγνώριση του υδατικού φυσικού πόρου στην περιοχή του Αγίου Νικολάου Κοπανού ως ιαματικού ανοίγει νέες προοπτικές για την τουριστική, αναπτυξιακή και οικονομική δυναμική της περιοχής.

Ο κ. Κουτσογιάννης, μιλώντας στην ΕΡΤ3, υπογράμμισε τη σημασία της συγκεκριμένης εξέλιξης, τονίζοντας ότι αποτελεί ένα καθοριστικό βήμα για την αξιοποίηση ενός σημαντικού φυσικού πλεονεκτήματος του Δήμου Νάουσας. Όπως ανέφερε, η αναγνώριση των ιαματικών νερών δεν αποτελεί μόνο μια θετική διοικητική εξέλιξη, αλλά δημιουργεί τις προϋποθέσεις για έναν ολοκληρωμένο σχεδιασμό που μπορεί να συνδέσει τον ιαματικό τουρισμό με την ευρύτερη ανάδειξη της περιοχής.

Η απόφαση αυτή έρχεται να δικαιώσει μια προσπάθεια που ξεκίνησε το 2008 από τον τελευταίο Δήμαρχο Ανθεμίων και Ιατρό κ. Δημήτρη Σιδηρόπουλο, ο οποίος είχε θέσει τις βάσεις για την αναγνώριση του νερού του Αγίου Νικολάου στην κοινότητα Κοπανού ως ιαματικού. Παράλληλα, αποτελεί δικαίωση και της σημερινής Δημοτικής Αρχής, η οποία συνέχισε και ολοκλήρωσε τη διαδικασία, ανασύροντας τα στοιχεία, προχωρώντας σε νέες μελέτες και συμβάλλοντας αποφασιστικά στην επίτευξη του στόχου.

Ο Δήμαρχος Νάουσας επισήμανε ότι η αναγνώριση αποτελεί το πρώτο και απολύτως καθοριστικό βήμα, με επόμενο στόχο την ουσιαστική αξιοποίηση του ιαματικού πόρου. Μετά την τυπική δημοσίευση της αναγνώρισης στο ΦΕΚ, ο Δήμος προτίθεται να προχωρήσει στην εκπόνηση μελέτης για τη βέλτιστη αξιοποίηση των ιαματικών νερών, με έμφαση στην αναπτυξιακή τους προοπτική, τη διασύνδεσή τους με άλλα σημεία τουριστικού ενδιαφέροντος και τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας.

Η αξιοποίηση του ιαματικού πόρου στον Άγιο Νικόλαο Κοπανού μπορεί να αποτελέσει έναν νέο πυλώνα ανάπτυξης για τον Δήμο Ηρωικής Πόλεως Νάουσας, ενισχύοντας τον θεματικό και ιαματικό τουρισμό, την τοπική οικονομία και την εξωστρέφεια της περιοχής.

Ο Δήμος Νάουσας συνεχίζει με σχέδιο, συνέπεια και προοπτική την προσπάθεια για την ανάδειξη των συγκριτικών πλεονεκτημάτων του τόπου, αξιοποιώντας τον φυσικό πλούτο, την ιστορία, τον πολιτισμό και τις αναπτυξιακές δυνατότητες της περιοχής.

Ο Πολιτιστικός Σύλλογος Κομνηνίου Βέροιας ετοιμάζεται να χαρίσει μια ξεχωριστή μουσική βραδιά το Σάββατο 20 Ιουνίου, με ώρα έναρξης στις 21:00, στο Κομνήνιο Βέροιας.

Η εκδήλωση, που διοργανώνεται με αφορμή τη συνεχή πολιτιστική δράση του συλλόγου από το 1978 έως σήμερα, αναμένεται να συγκεντρώσει πλήθος κόσμου και φίλων της παραδοσιακής και λαϊκής μουσικής, προσφέροντας διασκέδαση και αυθεντικό γλέντι μέχρι αργά το βράδυ.

Στη μουσική σκηνή θα βρεθούν καταξιωμένοι καλλιτέχνες και μουσικοί: ο Γιάννης Τσιτιρίδης, ο Βαγγέλης Ιντζεβίδης, ο Παύλος Καγκελίδης, ο Ανδρέας Μαυρόπουλος, ο Νίκος Γκότσιος, ο Θωμάς Μπαϊρακτάρης, ο Μιχάλης Κετικίδης (μαέστρος) και ο Φίλιππος Ασλιχανίδης, οι οποίοι υπόσχονται ένα πλούσιο μουσικό πρόγραμμα με αγαπημένα ακούσματα και παραδοσιακούς ήχους.

Η είσοδος για το κοινό έχει οριστεί στα 5 ευρώ, ενώ για πληροφορίες και κρατήσεις οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν στο τηλέφωνο 6979 816716.

Ο Πολιτιστικός Σύλλογος Κομνηνίου συνεχίζει με συνέπεια να στηρίζει και να προβάλλει την τοπική πολιτιστική παράδοση, διοργανώνοντας εκδηλώσεις που ενώνουν τον κόσμο και κρατούν ζωντανά τα ήθη και τα έθιμα της περιοχής.

ΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ, του Νιλ Σάιμον

Ημερομηνίες: 5 & 6 Ιουνίου
Χώρος: Εκκοκκιστήριο Ιδεών Βέροιας
Ώρα Έναρξης: 21:00
Γενική Είσοδος: 10 €
Μειωμένο (φοιτητών, ΑμεΑ, ανέργων, πολυτέκνων): 7€

Προπώληση εισιτηρίων:
- Coffee Berry (Βενιζέλου)
- Βιβλιοπωλείο Εξώφυλλο (Δ.Σολωμού)

ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ
Κουλιέντσνικοφ! Κου-λιε-ντσνι-κοΦ! Τι υπέροχο μέρος! Γεμάτο καλούς και φιλήσυχους ανθρώπους! Κρίμα που έχει πέσει επάνω τους αυτή η τρομερή κουτάρα… ή κονδάρα;  Ή την λένε κοτάρα;  Α! Το θυμήθηκα! Η κατάρα! Που έπεσε επάνω τους και έχουν γίνει όλοι ηλίθιοι!  Κι όταν λέμε όλοι εννοούμε όλοι!!  Και οι ρόλοι, και οι ηθοποιοί, και ο σκηνοθέτης, και οι συντελεστές, όλοι! Ακόμα κι εσείς που θα’ ρθετε να δείτε την παράσταση, ή εσείς που θα τύχει να περνάτε εκείνη την ώρα έξω από το Εκκοκκιστήριο μαρσάροντας προς Μακροχώρι, όλοι μα όλοι εκείνο το βράδυ, θα γίνουμε ηλίθιοι! 

Ή, μήπως ήμασταν από πριν;…  

 

Συντελεστές Παράστασης 

Μετάφραση: Ερρίκος Μπελιές

Σκηνοθεσία/Μουσική Επιμέλεια: Πέτρος Μαλιάρας

Σκηνογραφία/Ενδυματολογία: Δημήτρης Γεωργόπουλος

Εικαστική Επιμέλεια Σκηνικών: Δαμιανός Οικονομίδης

Χορογραφίες/Κινησιολογία: Αφροδίτη Γεωργιάδου

Ηχοληψία/Τεχνικός Ήχου: Πέτρος Μαλιάρας

Φωτισμοί: Αλέξανδρος Στεφανόπουλος 

Βοηθός Σκηνοθέτη: Νικόλαος Ψυχαράκης

Φωτογραφίες: Νίκος Μάνος

Στήσιμο αφίσας: Κώννα Κετίκογλου

Οργάνωση Παραγωγής-Προβολή: Μανώλης Γκιλιόπουλος

 

Τους ρόλους ερμηνεύουν (αλφαβητικά) 

Γιαγτζόγλου Ολυμπία, Ζήνδρος Κωνσταντίνος, Ζωγραφοπούλου

Κατερίνα, Ίτσκος Γρηγόρης, Οικονομίδης Δαμιανός,

Παπαδοπούλου Φωτεινή, Σαχπατζίδου Δήμητρα, Σοφούλη Ελένη,

Ψυχαράκης Νικόλαος

Special Guest: Κονδάρα Φανή


Ιδιαίτερο ευχαριστώ στις Αντίκες - Έπιπλα Χρήστου για την ευγενική χορηγία των επίπλων στην παράσταση

Στο πλαίσιο των δράσεων ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης, ο Δήμος Βέροιας, μέσω του Κέντρου Κοινότητας με Παράρτημα Ρομά και Κέντρο Ένταξης Μεταναστών (ΚΕΜ), πραγματοποίησε την Τρίτη και την Τετάρτη 26 και 27 Μαΐου 2026, στοχευμένη ενημερωτική παρέμβαση στους μαθητές των Β’, Γ’, Ε’ και ΣΤ΄ Τάξης του 8ου Δημοτικού Σχολείου Βέροιας.

Η δράση είχε τίτλο «Άνθρωποι και Ζώα» και στόχο να ενημερώσει και να ευαισθητοποιήσει τους μαθητές σχετικά με τα δικαιώματα των ζώων και τη σημασία της αρμονικής συνύπαρξης ανθρώπων και ζώων, προάγοντας την υιοθέτηση υπεύθυνων συμπεριφορών.

Εισηγήτρια της δράσης ήταν η κ. Γονίδου Ελένη, Βοηθός Κτηνιάτρου, η οποία με τρόπο άμεσο και διαδραστικό μετέδωσε στους μαθητές βασικές αρχές για την σωστή αντιμετώπιση των ζώων και τα οφέλη της που έχει η φροντίδα των κατοικίδιων στους ανθρώπους και τα παιδιά.

Ο Δήμος Βέροιας και τα στελέχη των κοινωνικών δομών επιθυμούν να εκφράσουν τις θερμές τους ευχαριστίες στον Διευθυντή του 8ου Δημοτικού Σχολείου Βέροιας, κο Κυριάκο Μήτκα, καθώς και στις δασκάλες και τους δασκάλους για την εξαιρετική φιλοξενία, την υποστήριξη και την άψογη συνεργασία στην οργάνωση της δράσης. Ιδιαίτερες ευχαριστίες απευθύνονται και στην κα Γονίδου για την εμπεριστατωμένη παρουσίαση και την ουσιαστική συμβολή της στην ενημέρωση των μαθητών.

Ο Δήμος Ηρωικής Πόλεως Νάουσας ενημερώνει το αναγνωστικό κοινό ότι, ενόψει της θερινής περιόδου, το ωράριο λειτουργίας της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Νάουσας διαμορφώνεται ως εξής:

Από την Τρίτη 2 Ιουνίου 2026 έως και την Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου 2026, η Δημοτική Βιβλιοθήκη Νάουσας θα λειτουργεί καθημερινά από τις 08:00 έως τις 14:30.

Το θερινό ωράριο αφορά την εξυπηρέτηση του αναγνωστικού κοινού, τον δανεισμό και την επιστροφή βιβλίων, καθώς και κάθε άλλη παρεχόμενη υπηρεσία της Δημοτικής Βιβλιοθήκης κατά το παραπάνω χρονικό διάστημα.

Ο Δήμος Ηρωικής Πόλεως Νάουσας καλεί τους πολίτες, τους μαθητές, τους φοιτητές και όλους τους φίλους του βιβλίου να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες που προσφέρει η Δημοτική Βιβλιοθήκη, η οποία συνεχίζει να αποτελεί έναν σημαντικό χώρο γνώσης, πολιτισμού και δημιουργικής απασχόλησης για την τοπική κοινωνία.