Όταν η μουσική ενώνει, οι προκαταλήψεις γκρεμίζονται.
Με μεγάλη συγκίνηση σας παρουσιάζουμε το βιντεοκλίπ του τραγουδιού μας! Μια μοναδική συνεργασία που αποδεικνύει ότι η αγάπη και η τέχνη δεν έχουν φραγμούς.
Οι μαθητές της ΣΤ' τάξης του Δημοτικού Σχολείου Μονοσπίτων - Χαρίεσσας σε συνεργασία με τους μαθητές της Στ τάξης του 3ου Δημοτικού Σχολείου Βέροιας και την κ. Ρένα Μουταφιδου ένωσαν τις φωνές, τη δημιουργικότητά τους και τις καρδιές τους με τους ωφελούμενους του Κέντρου Διημέρευσης ΑμεΑ «Τα Παιδιά της Άνοιξης». Το αποτέλεσμα ακούστε το παρακάτω: