Θα ήθελα να εκφράσω τα ειλικρινή μου συγχαρητήρια προς τους μαθητές της Έκτης τάξης του 7ου Δημοτικού Σχολείου Αλεξάνδρειας για την μεγάλη τους επιτυχία της κατάκτησης της 1ης θέσης στον 9ο Διεθνή Μαθητικό Διαγωνισμό με θέμα «Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ», στην κατηγορία “Ταινία μικρού μήκους για τη μάχη των οχυρών”.
Οι μαθητές εργάστηκαν με ζήλο και ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την πραγματοποίηση της ταινίας μικρού μήκους με τίτλο “Κέντρο Αντίστασης Ρουπέσκο. Δεν παραδόθηκε, δεν καταλήφθηκε, δεν αιχμαλωτίστηκε”.
Οι προσπάθειές τους στέφθηκαν με απόλυτη επιτυχία, καθώς όχι μόνο απέσπασαν την πρώτη θέση στην κατηγορία τους, αλλά μέσα από την προσπάθειά τους, η μεγαλειώδης εποποιία των οχυρών έγινε γνωστή όχι μόνο στους μαθητές του Σχολείου μας, αλλά και στην τοπική κοινωνία η οποία αγκάλιασε με αγάπη και ενδιαφέρον την αξιέπαινη αυτή πρωτοβουλία.
Τους αξίζουν ιδιαίτερα συγχαρητήρια και ειλικρινείς ευχές για καλή πρόοδο.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τον διαγωνισμό διοργάνωσε ο Σύνδεσμος Φίλων Οχυρού Ιστίμπεη, σε συνεργασία με τις Διευθύνσεις Π.Ε. και Δ.Ε. Σερρών, και με την έγκριση του ΥΠΑΙΘ.
Η Αντιδήμαρχος
Ελένη Λαφαζάνη
Με πολλή χαρά υποδεχτήκαμε στο Κοινωνικό Παντοπωλείο, σήμερα Πέμπη 20-03-2025, τους μαθητές/τριες της Α΄ Λυκείου και τους εκπαιδευτικούς Κο Μπαρμπάκα Διονύση και κα Παπαδοπούλου Μαργαρίτα του Ε.Π.Α.Λ ΑΛΕΞΆΝΔΡΕΙΑΣ. Στόχος της επίσκεψης ήταν να δραστηριοποιηθούν οι μαθητές/τριες, με βιωματικό τρόπο, ως ενεργοί πολίτες και να καλλιεργήσουν τις αξίες του εθελοντισμού, της αλληλεγγύης και της κοινωνικής προσφοράς.
Παρουσία της Αντιδημάρχου κα Λαφαζάνη Ελένης και της Αναπληρώτριας Προϊσταμένης Διευθυνσης Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας και Πολιτισμού κα Μοσχοτά Κρυστάλλως, οι μαθητές/τριες ξεναγήθηκαν στο χώρο και ενημερώθηκαν από τα στελέχη του Κοινωνικού Παντοπωλείου για το έργο του, τη διαδικασία επιλογής των ωφελουμένων, τη διαδικασία συλλογής και τον τρόπο διανομής των αγαθών που προσφέρονται στις οικονομικά αδύναμες οικογένειες του Δήμου. Τέλος συζητήθηκαν πιθανοί τρόποι με τους οποίους και οι ίδιοι μπορούν να συνδράμουν στην εν λόγω προσπάθεια.
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης οι μαθητές/τριες με αίσθημα κοινωνικής ευθύνης και διάθεσης προσφοράς συνέβαλαν έμπρακτα στη δομή προσφέροντας τρόφιμα μακράς διάρκειας για τους συμπολίτες μας που έχουν ανάγκη.
Το Κοινωνικό Παντοπωλείο ευχαριστεί τη διεύθυνση, το εκπαιδευτικό προσωπικό και τους μαθητές/τριες του Ε.Π.Α.Λ. Αλεξάνδρειας για τη σκέψη, την πρωτοβούλία και την υλοποίησή της. Οι δράσεις συνύπαρξης είναι πάντα το μέσο για την επίτευξη αξιών όπως ο εθελοντισμός, η αλληλεγγύη και η κοινωνική προσφορά.
Ανακοινώνεται ότι ο ΕΛ.Γ.Α. απέστειλε σήμερα, 20 Μαρτίου 2025, τους πίνακες µε τα πορίσµατα εκτίµησης των ζηµιών:
Τα πορίσµατα αυτά είναι στη διάθεση των ενδιαφεροµένων παραγωγών για 10 ηµερολογιακές ηµέρες, δηλαδή µέχρι την 31/03/2025. Κάθε ενδιαφερόµενος παραγωγός µπορεί να πληροφορηθεί τα πορίσµατα των πραγµατογνωµοσυνών και όποιος διαφωνεί µε αυτά, µπορεί να υποβάλει αίτηση επανεκτίµησης µέσα στην παρακάτω προθεσµία των 10 ηµερολογιακών ηµερών.
Υποβολή ενστάσεων έως 31/03/2025
Οι Πίνακες αυτοί περιέχουν µόνο τα αποτελέσµατα των επιτόπιων πραγµατογνωµοσυνών που διενήργησαν οι γεωπόνοι εκτιµητές του ΕΛ.Γ.Α. στα αγροτεµάχια, όπως αυτά δηλώθηκαν από τους καλλιεργητές τους. Σε καµιά περίπτωση δεν εκφράζουν την αποζηµιώσιµη παραγωγή των ζηµιωθέντων αγροτεµαχίων και το ύψος της αποζηµίωσης που προκύπτει από αυτή και δεν δηµιουργούν δέσµευση στον Οργανισµό για καταβολή αποζηµίωσης.
Υπενθυµίζεται ότι απαραίτητη προϋπόθεση για την καταβολή της σχετικής αποζηµίωσης είναι:
Σημαντικά ζητήματα και προβλήματα του αφορούν την Τοπική Κοινότητα Κοπανού, συζητήθηκαν στην συνάντηση που είχε την Τετάρτη 19 Μαρτίου 2025 στον Κοπανό, ο Δήμαρχος Νάουσας κ. Νίκος Κουτσογιάννης, παρουσία των Αντιδημάρχων κας Άννας Ασλανίδου, κας Άννας Βασιλειάδου, κ. Στέλιου Δάγγα, κας Βίκυς Δανιηλίδου, κ. Στάθη Λογδανίδη, κ. Γρηγόρη Σαμαρά, του προέδρου της ΔΕΥΑΝ κ. Νίκου Δ. Κουτσογιάννη, των δημοτικών συμβούλων κ. Ορέστη Γίδαρη, κας Ταμάρας Λογγινίδου, κας Χριστίνας Ράλλη, κ. Άγγελου Σαββίδη, του προέδρου της Τοπικής Κοινότητας Κοπανού κ. Βασίλη Χαβιερόπουλου, τοπικών συμβούλων και κατοίκων του Κοπανού.
Ο πρόεδρος της Τοπικής Κοινότητας και οι δημότες που συμμετείχαν στην συνάντηση συζήτησαν αναλυτικά με τον Δήμαρχο Νάουσας, τα προβλήματα της καθημερινότητας που αντιμετωπίζουν και κατέθεσαν τις προτάσεις τους για μια σειρά ζητημάτων, όπως το θέμα της ύδρευσης και της αποχέτευσης, την αγροτική οδοποιία, την ανάγκη ασφαλτοστρώσεων, το θέμα των αδέσποτων σκυλιών, την σήμανση των τοπικών οδών, τον καθαρισμό των κάδων και την αλλαγή των κατεστραμμένων, την αξιοποίηση του ποταμού Όλγανος, τις ανεξέλεγκτες χωματερές, το ΚΑΠΗ Κοπανού, την έλλειψη φωτισμού στον κεντρικό δρόμο, παρεμβάσεις στο δίκτυο ύδρευσης, το θέμα της εμποροπανήγυρης κ.α.
Απαντώντας ο κ. Κουτσογιάννης, ανέλυσε το νόμο για την διαχείριση των αδέσποτων ζώων και ανακοίνωσε την δημιουργία νέου προσωρινού χώρου στην περιοχή του Γιαννακοχωρίου, δήλωσε πως ξεκίνησε η αγροτική οδοποιία στα Τοπικά Διαμερίσματα και μίλησε για τον σχεδιασμό και υλοποίηση έργων στην Τοπική Κοινότητα Κοπανού όπως η Ανάπλαση της Πλατείας και η επερχόμενη τοποθέτηση «έξυπνων» και «δίκαιων» υδρομέτρων.
Για το θέμα του ΚΑΠΗ δήλωσε πως μέχρι το καλοκαίρι θα βρεθεί χώρος για να προχωρήσει η διαδικασία στέγασης του, ενώ όπως θα ασφαλτοστρωθούν τρείς κεντρικοί δρόμοι.
Ανακοίνωσε ακόμη την σύνταξη μελέτης για την ανάπλαση στο Πάρκο της Αγίας Παρασκευής και την τοποθέτηση νέων κιγκλιδωμάτων, ενώ για το θέμα της καθαριότητας είπε πως οι κάδοι ξεκίνησαν να πλένονται πιλοτικά και τους καλοκαιρινούς μήνες θα ενταθεί το πλύσιμο και στη Νάουσα και σε όλες τις τοπικές κοινότητες.
Ενημέρωσε επίσης πως θα δημιουργηθεί ειδικό συνεργείο το οποίο θα εξυπηρετεί τις τοπικές κοινότητες για τον καθαρισμό των χόρτων και μικρών κάδων, πως εκεί που χρειάζεται θα μπει επιπλέον σήμανση αλλά και για την δημιουργία χώρου πράσινου σημείου στα Μονόσπιτα και την τοποθέτηση χαμηλών φωτιστικών στον κεντρικό δρόμο.
Ακόμη, υπογράμμισε πως τα επόμενα Χριστούγεννα, ο κεντρικός δρόμος στον Κοπανό θα στολιστεί όπως στη Νάουσα, πως ολοκληρώνεται το έργο της αποχέτευσης και στο τέλος καλοκαιριού θα ξεκινήσει η δοκιμαστική λειτουργία και στις αρχές του 2026 η κανονική.
Επίσης, αναφέρθηκε στην διαδικασία αναγνώρισης των πηγών του Αγίου Νικολάου ως ιαματικών τονίζοντας πως όταν παρθεί η άδεια από το υπουργείο θα αλλάξει προς το καλύτερο η ευρύτερη περιοχή.
Τέλος, τόνισε πως θα υπάρξει διαρκής συνεργασία με τους δημότες των Τοπικών Κοινοτήτων και οι συναντήσεις θα συνεχιστούν με στόχο την επίλυση προβλημάτων.
Σε περίπτωση μη απαρτίας, η συνέλευση θα επαναληφθεί την Κυριακή 13 Απριλίου 2025, στις 11:00 π.μ.
🔹 Οικονομικός & Διοικητικός Απολογισμός του απερχόμενου Δ.Σ.
🔹 Εκλογές για την ανάδειξη Ελεγκτικής Επιτροπής και νέου Διοικητικού Συμβουλίου.
Σύμφωνα με το καταστατικό, δικαίωμα ψήφου έχουν τα μέλη που είναι ταμειακά εντάξει.
Όσοι ενδιαφέρονται να θέσουν υποψηφιότητα για το 9μελές Διοικητικό Συμβούλιο, μπορούν να το κάνουν έως τις 4 Απριλίου 2025, επικοινωνώντας στο τηλέφωνο:
📞 6974627144 (Κωνσταντούδη Ισαβέλλα)
Η ενεργή συμμετοχή όλων είναι απαραίτητη για τη συνέχεια και την ανάπτυξη του Ομίλου.
Το Διοικητικό Συμβούλιο
Όμιλος Φίλων Θεάτρου & Τεχνών Βέροιας
Στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρα Ευτυχίας η οποία ανακηρύχθηκε από τη Γενική Συνέλευση των Ηνωμένων Εθνών στις 20 Μαρτίου, ο Δήμος Ηρωικής Πόλεως Νάουσας και η αρμόδια Αντιδημαρχία Παιδείας, Νεολαίας και Αθλητισμού, διοργάνωσε δράση με σκοπό την αναγνώριση και προώθηση της, υπό το πρίσμα της φαντασίας και της δημιουργικότητας των μαθητών / τριών της Γ’ Δημοτικού.
Στο κάλεσμα του Δήμου Νάουσας, ανταποκρίθηκαν: η Γ’ τάξη του 3ου Δημοτικού Σχολείου Νάουσας και η δασκάλα κα Τασούλα Γαλίτη, η Γ’ τάξη του 10ου Δημοτικού Σχολείου Νάουσας και η δασκάλα κα Μαρία Ρούκαλη και το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Νάουσας και η δασκάλα και διευθύντρια κα Γιούλη Βελιγδένη.
Τα παιδιά αποτύπωσαν με τον δικό τους μοναδικό τρόπο σ ένα χάρτινο κολάζ, τι είναι Ευτυχία. Στη συνέχεια, το πρωί της Πέμπτης 20 Μαρτίου, έλαβαν ένα συμβολικό έπαινο από τον αρμόδιο Αντιδήμαρχο κ. Στέλιο Δάγγα, ο οποίος ανακοίνωσε πως οι ζωγραφιές των μαθητών θα κοσμήσουν δημοτικούς χώρους.
Η Παγκόσμια Ημέρα Ευτυχίας καθιερώθηκε για να μας υπενθυμίσει ότι το να είμαστε ευτυχισμένοι/ ες είναι ανθρώπινο δικαίωμα και το να της αφιερώσουμε μια ειδική ημέρα, αναδεικνύει τη σημασία της.
Την ανησυχία και τον προβληματισμό των παραγωγών για τον τοπικό αγροτικό τομέα καθώς βρίσκεται σε εξέλιξη το φαινόμενο των χαμηλών θερμοκρασιών και του παγετού τις νυχτερινές και πρώτες πρωινές ώρες στις καλλιεργητικές εκτάσεις του Δήμου Βέροιας, εξέφρασε ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος Αγροτικής Ανάπτυξης του Δήμου Βέροιας κ. Στέλιος Ασλάνογλου, ο οποίος επικοινώνησε με την προϊσταμένη του γραφείου ΕΛΓΑ κα Παπά Μαρία.
Σε απάντησή του ο ΕΛΓΑ σημείωσε ότι στις 19 Μαρτίου 2025 σημειώθηκε στην ευρύτερη περιοχή της ΠΕ Ημαθίας παγετός και άμεσα τα στελέχη του υποκαταστήματος ξεκίνησαν οι επισκέψεις με σκοπό τις πρώτες επισημάνσεις για το μέγεθος της ζημιάς, προκειμένου να δοθούν οι οδηγίες για την υποβολή των δηλώσεων ζημιάς.
Ο Δήμος Βέροιας διαβεβαιώνει τους γεωργούς ότι θα βρίσκεται συνεχώς στο πλευρό τους και θα στέκεται αρωγός σε όλες τις συλλογικές προσπάθειες για δίκαιες και άμεσες αποζημιώσεις των πληγέντων παραγωγών.
Από το Τμήμα Πολιτικής Γης της Διεύθυνσης Αγροτικής Οικονομίας & Κτηνιατρικής Π.Ε. Ημαθίας, ανακοινώνεται ότι:
Α) Σύμφωνα με την παρ. 2α΄ του άρθρου 141 Ν.4537/2018 (Α΄84), όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 26 παρ. 2 του Ν.5184/2025 (Α΄34), παρατείνεται η ισχύς των αποφάσεων Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε. Ημαθίας έτους 2013 και Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας έτους 2014, που εκδόθηκαν σε εφαρμογή της παραγράφου 13 του άρθρου 36 του Ν.4061/2012 (Α΄ 66) για την περιοχή Έλους Κλειδίου, όπως τροποποιήθηκαν και ισχύουν, μέχρι 31 Δεκεμβρίου 2025.
Η Υπηρεσία έχει αποστείλει, μέσω των Δήμων Αλεξάνδρειας και Δέλτα, στις αρμόδιες Δημοτικές /Τοπικές Κοινότητες σχετική ενημέρωση και καταστάσεις δικαιούχων.
Μετά τα παραπάνω, καλούνται οι ενδιαφερόμενοι να ενημερωθούν σχετικά και έως την Παρασκευή 4 Απριλίου 2025:
-Εφόσον αποδέχονται τη συμμετοχή τους στη διαδικασία της εκμίσθωσης να υπογράψουν τις σχετικές καταστάσεις.
-Εφόσον δεν επιθυμούν τη συνέχιση της συμμετοχής τους στη διαδικασία εκμίσθωσης, να το δηλώσουν, αποστέλλοντας υπεύθυνη δήλωση (του Ν.1599/86 με θεώρηση γνησίου υπογραφής ή μέσω του gov.gr), είτε απευθείας στην Υπηρεσία μας (στο email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.) είτε μέσω της Δημοτικής /Τοπικής τους Κοινότητας.
Επισημαίνεται ότι:
-Εάν κάποιος δικαιούχος έχει αποβιώσει δεν υπάρχει δυνατότητα συνέχισης της μίσθωσης από τους κληρονόμους του.
- Η παράταση του πρώτου εδαφίου δεν ισχύει για τα «αδιάθετα ακίνητα» που αφορούσε η υπ’ αριθμ. οικ.371720(13266)/30.05.2023 απόφαση Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε. Ημαθίας (ΑΔΑ: ΡΗΧΦ7ΛΛ-60Π), τα οποία παραχωρήθηκαν στην ίδια περιοχή και μόνο για την καλλιεργητική περίοδο έτους 2023.
Β)Σύμφωνα με την παρ. β’ του άρθρου 141 Ν.4537/2018 (Α’84), όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 26 παρ. 2 του Ν.5184/2025 (Α’34), δίνεται η δυνατότητα αγροτικά ακίνητα της περίπτωσης α) της παραγράφου 13 του άρθρου 36 του Ν.4061/2012, τα οποία έμειναν αδιάθετα, να παραχωρηθούν μέχρι 31 Δεκεμβρίου 2025 σε νέους αγρότες και επαγγελματίες αγρότες.
Για το λόγο αυτό έχει αναρτηθεί σχετική ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ στην ιστοσελίδα της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας (https://www.pkm.gov.gr), επιλέγοντας την «Ημαθία» και την ενότητα «ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ» ή εναλλακτικά πληκτρολογώντας τον ακόλουθο σύνδεσμο https://www.pkm.gov.gr/ekmisthosi-akiniton-tou-ellinikou-dimosiou-stin-periochi-elous-kleidiou/.
Τα ακίνητα θα παραχωρηθούν με απόλυτη σειρά προτεραιότητας σύμφωνα με τον αριθμό πρωτοκόλλου υποβολής των σχετικών αιτήσεων, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, προς τη Διεύθυνση Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής της Περιφερειακής Ενότητας Ημαθίας.
Αναλυτικά η διαδικασία παραχώρησης, η οποία θα λάβει χώρα τη Δευτέρα 31 Μαρτίου 2025, περιγράφεται στην αναρτημένη ανακοίνωση και τα ακίνητα απεικονίζονται στο αναρτημένο απόσπασμα ορθοφωτοχάρτη. Για περαιτέρω διευκρινίσεις οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στα τηλέφωνα του Τμήματος Πολιτικής Γης Π.Ε. Ημαθίας 23313 50197-50143-50129-50203-50159-50192.
Την Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2025 το τμήμα υποδοχής Τ.Υ.Ζ.Ε.Π. Ι του 5ου Γ.Ε.Λ. Βέροιας συμμετείχε από κοινού με 20 μαθητές του τμήματος Βοηθών Βρεφονηπιοκόμων του Ε.Κ. 1ου ΕΠΑ.Λ. Βέροιας στο δίωρο εκπαιδευτικό εργαστήριο «Εποχιακών κατασκευών (βραχιόλι “Μάρτης” και αποκριάτικη μάσκα)». Μαθήτριες και μαθητές του τμήματος ΖΕΠ, προσφυγόπουλα από τη Συρία, το Ιράκ και το Σουδάν, συνοδευόμενα από τη φιλόλογο-εκπαιδευτικό τους, κα. Δέσποινα Καρανίκα, είχαν τη δυνατότητα να έρθουν σε επαφή με τον τρόπο δουλειάς των βοηθών βρεφονηπιοκόμων και την ειδίκευση που προσφέρει το ΕΠΑΛ, διευρύνοντας, παράλληλα με το πεδίο των επιλογών τους για τη μελλοντική εκπαιδευτική τους κατάρτιση, τον κύκλο της κοινωνικής σχολικής τους ζωής, ερχόμενοι σε συνεργασία και αλληλεπίδραση με μέλη της σχολικής κοινότητας του ΕΠΑΛ, ξεπερνώντας το εμπόδιο της γλώσσας.
Όλα τα παιδιά εργάστηκαν δημιουργικά πάνω σε χειροτεχνήματα της ελληνικής λαϊκής παράδοσης, υπό την ευγενική καθοδήγηση των διδασκουσών του τμήματος, κα. Αικατερίνη Χαρίση και κα. Καλλιόπη Σιούτη, επικοινωνώντας μεταξύ τους με αυθεντικότητα και ευαισθησία, εκδηλώνοντας έμπρακτα το πνεύμα φιλοξενίας και ανεπιτήδευτης συμπερίληψης, το οποίο επιδιώκουμε να καλλιεργούμε στις σχολικές μας κοινότητες.
Ως φιλοξενούμενοι εκφράζουμε τις ειλικρινείς μας ευχαριστίες στην υπεύθυνη του Τομέα Υγείας Πρόνοιας και Ευεξίας του 1ου ΕΠΑΛ Βέροιας, κα. Ελισάβετ Τσέκου, η οποία μας πρότεινε τη συμμετοχή στο βιωματικό εργαστήριο και μας υποδέχτηκε από κοινού με τον διευθυντή του σχολείου, κο. Βαπτιστή Παντή, με λόγια ένθερμης φιλοξενίας, απευθύνοντας στα παιδιά εγκάρδιο καλωσόρισμα και πρόσκληση σε εκ νέου συμμετοχή σε περισσότερες δράσεις.
Ευχαριστούμε επίσης θερμά τον διευθυντή του δικού μας σχολείου, κο. Απόστολο Καραφυλλίδη, και την υποδιευθύντρια, κα. Έλενα Γιαννάκη, οι οποίοι μας στηρίζουν από την αρχή, εμπλέκοντάς μας σε δράσεις που υλοποιούνται στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus(2024-1-EL01-KA121-SCH-000222269)με θέμα «Διαπολιτισμική εκπαίδευση και διαχείριση πολύμορφων τάξεων/ενσωμάτωση μαθητών προσφύγων στην κοινωνική σχολική ζωή». Ευχαριστούμε και την κα Άννα Μίντση, συντονίστρια εκπαίδευσης προσφύγων της δομής φιλοξενίας στην Αγ. Βαρβάρα Ν. Ημαθίας, η οποία ανταποκρίνεται στις προτάσεις μας με εμπιστοσύνη και υπευθυνότητα, συμπράττοντας απρόσκοπτα μαζί μας, ώστε να εμπλουτίζουμε την εκπαιδευτική κουλτούρα που προσδοκούμε να προσφέρουμε σε αυτά τα παιδιά.
Η διδάσκουσα του τμήματος,
Δέσποινα Καρανίκα
Με την πατρική μέριμνα του Ποιμενάρχου μας, Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Βεροίας, Ναούσης και Καμπανίας κ. Παντελεήμονος συνεχίζονται για ακόμη μία χρονιά οι ομιλίες των Αγιορειτών Πατέρων κατά τα Σαββατοκύριακα της Αγίας και Μεγάλης Τεσσαρακοστής.
Συγκεκριμένα το Σάββατο 22 Μαρτίου στις 6:00 μ.μ. στον Μητροπολιτικό Ιερό Ναό της Μεταμορφώσεως του Σωτήρος Ναούσης θα τελεστεί ο Αναστάσιμος Αρχιερατικός Εσπερινός και στο τέλος θα ομιλήσει ο Μοναχός Πατάπιος Καυσοκαλυβίτης, ο οποίος θα αναπτύξει το θέμα: «Σταυροαναστάσιμη πορεία προς το Πάσχα».
Την Κυριακή 23 Μαρτίου στις 6:00 μ.μ. στον Ιερό Ναό του Οσίου Αντωνίου του Νέου, Πολιούχου Βεροίας θα τελεστεί ο Δ’ Κατανυκτικός Αρχιερατικός Εσπερινός και στο τέλος θα ομιλήσει ο Μοναχός Πατάπιος Καυσοκαλυβίτης, ο οποίος θα αναπτύξει το θέμα: «Προσκυνώντας τόν Τίμιο Σταυρό μέσα ἀπό τούς ὕμνους τοῦ Ὁσίου Γερασίμου τοῦ Ὑμνογράφου».

